רכילות עסקית

מנכ"ליות מיקרוסופט ופייסבוק ישראל באירוע מנהיגות נשית של IDdesign

פרויקט לרגל יום האישה הבינלאומי – 12 מנכ"ליות בכירות עיצבו כורסאות מנכ"ליות, בהשראת מנהיגות נשית. הכורסאות שעוצבו יוצעו למכירה והכנסותיהן יתרמו לעמותת "תפוח" שמטרתה לשלב נשים בעולם התעסוקה
מערכת ice | 
עופר איתני סטלה קריוף רונית אטד ועדי סופר תאני (צילום לנס הפקות)
לרגל יום האישה הבינלאומי נפגשו ביום ראשון השבוע מנכ"ליות מהבכירות במשק הישראלי בסניף IDdesign בדיזיין סנטר, להשקת פרויקט 'כורסת מנכ"ליות'. הפרויקט בשם "כורסת המנכ"ליות" נעשה בשיתוף רשת IDdesign ו-'פורום המנהיגות הנשית של ישראל' בראשותה של ורד רמון ריבלין.
במסגרת הפרויקט אותגרו נבחרת של 12 מנכ"ליות מהמובילות במשק הישראלי לעצב כורסת מנהלות עם אמירה אישית, זאת במטרה לעודד נשים להשתלב בצמרת הניהולית ולהתיישב בביטחון בכורסת המנהלות. לרגל פתיחת המכירה, המארח עופר איתני מבעלי רשת IDdesign לצידו של אורן נורי המעצב הראשי של הרשת, הציגו את הכורסאות שעוצבו על ידי כל אחת מהמנהלות ומסרו כי כל ההכנסות ממכירת הכורסאות יועברו לעמותת "תפוח" שמטרתה לשלב נשים בעולם התעסוקה החדש ולשנות את מציאות חייהן.

ורד רמון ריבלין ועופר איתני עם מנכ"ליות פורום המנהיגות הנשית (צילום לנס הפקות)
המנכ"ליות שלקחו חלק בפרויקט הן: רונית אטד מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, רגינה אונגר יו"ר פקר פלדה וסגנית נשיא לשכת רואי חשבון, עדי סופר תאני מנכ״לית מטא (פייסבוק) ישראל, סטלה קריוף מנכ"לית סודהסטרים ישראל, ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי שמיר, דלית זילבר מנכ"לית מנהל התכנון של ישראל, קרן לוי נשיאת פיוניר, ד"ר אפרת ברון הרלב מנהלת מרכז שניידר לרפואת ילדים, איריס שור מייסדת ומנכ"לית חברת הסטארטאפ אוריבי, תמי אלטרץ מנכ"לית חברת התרופות MSD ישראל, יפעת רייטר מנכ"לית AIG ישראל והילה גולדנברג מנכ"לית UBS Wealth Management בישראל.
 
מי שאמון על הפן העיצובי לצד המנכ"ליות הוא אורן נורי, הקניין והמעצב הראשי של רשת IDdesign. נורי הכווין והדריך בסדרת מפגשים את המנהלות הבכירות, לסגנן את כיסא המנהלים שלהן לכורסת מנהלות ותרגם את החזון שלהן ליצירה אומנותית. כל כורסא עוצבה ברוח הערכים שביקשה להבליט כל אחת מהמשתתפות.

חלק מן הספות שעוצבו באירוע (צילום לנס הפקות)
לדברי אורן נורי, קניין והמעצב הראשי של רשת IDdesign: "הפרויקט הייחודי הזה מוכיח את כוחו של העיצוב: לשנות, להזיז ולהעיר נושאים שחשוב לתת להם במה. 'כורסת מנכ"ליות' נולד מתוך הצורך לעודד ולחזק נשים להעז ולשאוף הכי גבוה שיש ומתוך זה, חשוב היה לי לעשות שימוש בצבעוניות עזה וטקסטורה נוכחת של בדים במטרה להעביר מסר של חוזקה, תחכום ועוצמה נשית. הנשים שעבדתי לצידן היו מעוררות השראה, כל אחת בתחומה הצליחה לפרוץ גבולות ולהצליח בענק והדבר בא לידי ביטוי בעוצמה שהן רצו לבטא בעיצובים שלהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה