נדל"ן ותשתיות

מיינדספייס כובשת את אירופה. היכן תקים סניפים חדשים?

חברת חללי העבודה הגמישים פותחת שני סניפים חדשים בברלין שיתפרשו על פני שטח כולל של 11,500 מ"ר. וכמה סניפים בסך הכל מחזיקה החברה בגרמניה?
אור בוקר | 
דן זכאי (צילום דיויד גראב)
מיינדספייס, חברת חללי העבודה הגמישים, הודיעה על פתיחתם של שני סניפים חדשים בברלין: האחד בפרויקט FÜRST (באזור קודאם הפופולרי) במערב ברלין בשטח של 7,000 מ״ר,  הכולל לובי רחב ידיים, משרדים בטווח גדלים וגג לרווחת הלקוחות, והאחר  ב-Zimmerstraße, היכן שניצבה בעבר חומת ברלין. הסניף ב-Zimmerstraße מתפרש על פני 4,500 מ״ר בשמונה קומות.
בפתיחה הנוכחית עולה מספר המשרדים של החברה בעולם ל-34, כאשר בגרמניה לבדה יש לחברה עשרה סניפים, מתוכם חמישה בברלין. הפתיחה של שני הסניפים החדשים מתוכננת כבר ליולי הקרוב. בין לקוחותיה הנוכחיים של מיינדספייס בגרמניה נכללים קלרנה (Klarna), סמסונג (Samsung), קוקומור (Cocomore) ויונדאי (Hyundai).
החברה חווה ביקוש גבוה לשירותיה בעולם, והתפוסה בסניפיה עומדת על 95% ויותר. חשוב לציין כי בנובמבר האחרון גייסה החברה 72 מיליון דולר והתרחבות זו היא חלק מהמטרות שלהן נועד המימון.
״גרמניה היא שוק מפתח עבור מיינדספייס, וההתרחבות שלנו בברלין היא אחת מני רבות שצפויות בחברה. שיעור התפוסה הנוכחי שלנו בגרמניה גדול מ-95%, ובערים מסוימות - אף יותר״, אומר דן זכאי, מנכ״ל ומייסד משותף מיינדספייס. ״מיינדספייס נמצאת בתנופת צמיחה ואנחנו מתרגשים לחלוק את המסע הזה עם שותפים מצוינים. לפני כמה חודשים פתחנו סניף חדש וגדול בקיבוץ יקום בישראל. אנחנו כל הזמן בוחנים אפשרויות להתרחבות ולצמיחה בערים מרכזיות בעולם״.
 
עוד הדגיש זכאי כי ההשקעה המשמעותית שגייסה החברה בנובמבר האחרון היא זרז משמעותי לתוכניות הצמיחה של מיינדספייס. ״המודל הגמיש של מיינדספייס, לצד סביבת העבודה המתקדמת והעיצוב הייחודי, הפכו את מיינדספייס לבחירה המועדפת על חברות רבות בעולם, גדולות כקטנות", סיכם.
מיינדספייס ,חברה עולמית לחללי עבודה גמישים, מציעה מתחמי עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר לתאגידים בינלאומיים, לעסקים קטנים ולסטארטאפים. לקוחות מיינדספייס נהנים מחוויית עבודה ייחודית במשרדים מעוצבים, בחדרי ישיבות ובחללי אירועים. כחלק מקהילה עסקית בינלאומית, הלקוחות נהנים משירות אישי, מפעילויות קהילה מגוונות ומשלל הטבות.
מאז היווסדה בשנת 2014 על ידי דן זכאי ויותם אלרואי נהנית מיינדספייס מצמיחה מרשימה. כיום יש לה 34 סניפים בערים מרכזיות בעולם - תל אביב, סן פרנסיסקו, לונדון, אמסטרדם, ברלין, ורשה ועוד, וקהילת לקוחותיה מונה כ-15,000 חברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה