רכילות עסקית

מאות משקיעי הון סיכון נפגשו להנדס עסקאות בהייטק הישראלי

כנס שנתי של Fusion איגד גם השנה מאות משקיעים על מנת טפח קשרים ולייצר שיח פתוח על עתיד תעשיית הסטארט-אפים בישראל
מערכת ice | 
הכנס השנתי של Fusion (צילום בר כהן)
כ-250 משקיעים התכנסו למפגש שנתי של תעשיית ההון סיכון, מדובר באירוע שנתי המתקיים זו השנה הרביעית ללא אג'נדה, ללא נאומים וללא דוברים. מטרתו לאפשר לתעשייה לטפח קשרים, לייצר שיח פתוח, לבנות את החיבורים הדרושים כדי לעבוד יחד ולשתף פעולה סביב השקעות בסטארט-אפים ישראלים.
הנושא המרכזי שעלה בשיחות שהעסיק את המשקיעים בכינוס, הן ירידת שווי מתמשכות של חברות טכנולוגיה לאחר ההנפקה והשפעתן על ההשקעות בשוק הפרטי בתעשיית הסטארט-אפים. השיח בין המשקיעים היה על האטה עד עצירת העסקאות עד שיתבהר איזה כיוון יתפוס השוק. האירוע נערך ביוזמת גיא קצוביץ', מייסד ושותף בקרן ותוכנית ההאצה Fusion, העורך את המפגש בכל שנה בהשראת "The Lobby Conferences", שהוא כנס של תעשיית ההון סיכון האמריקאית הנערך מזה 15 שנים ומפגיש משקיעים מובילים כדי לדבר על עתיד תעשיית הסטארט-אפים.
 
"המון דיונים באירוע עסקו בשאלות על סוגי העסקאות שכן אפשר לעשות עכשיו, שהשוק נמצא בחוסר ודאות. היו משקיעים שסיפרו שהם יושבים על הגדר בתקופה זו ומרשים לעצמם לפספס עסקאות בגלל שיזמים מבקשים לקבל שווי לחברות שהיה מקובלת לפני מספר חודשים, אבל לא בתקופה זו", אומר גיא קצוביץ', שותף-מייסד בקרן Fusion. "עוד דובר באירוע על חברות שדוחות את תוכנית ההנפקה לסוף השנה, או חברות בשלבי צמיחה ולייט סטייג' שלא ממהרות לצאת לסבבי גיוס בגלל שברור בתקופה זו הן לא יקבלו את השווי אליו הן מכוונות."
האירוע נערך בשיתוף עם קרן StageOne Ventures, עו"ד גיא לכמן - שותף בכיר במשרד עורכי הדין פרל כהן, Deloitte Catalyst, Poalim Hi-Tech וקהילת NuVC למשקיעים צעירים, המסייעת לדור הבא של משקיעי ההון סיכון לפתח את רשת הקשרים שלהם ואת כישוריהם בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה