נדל"ן ותשתיות

עסקת נדל"ן מטורפת בעומר: המשרדים החדשים של קרן הון-הסיכון

קרן הון הסיכון SIBF שכרה 2,000 מ"ר בפרוייקט של פארק ההייטק בעומר. בשלב הראשון יוקם מבנה משרדים. מנכ"ל החברה הקבלנית: "לאור הרחבת התשתיות, התחלות הבנייה וכניסתם של שחקנים חדשים לאזור ניתן להבין שהשטח מתעורר"
מערכת ice | 
פרוייקט NEXT (צילום יח"צ)
קרן הון הסיכון SIBF שכרה 2,000 מ"ר בפרויקט NEXT בפארק ההייטק עומר. הסכם השכירות למשך 10 שנים והיקף העסקה מוערך בכ-12 מיליון שקל. בשלב הראשון יוקם מבנה משרדים בשטח של 9,500 מ"ר בנוי וחניון תת קרקעי של 4,000 מ"ר בשווי כולל של כ-110 מיליון שקל.
קרן ההון סיכון SIBF מנהלת השקעות בחברות הזנק ישראליות במגוון תחומים בהיקף של מאות מיליוני דולרים. מאז הקמתה בשנת 2020 השקיעה קרן ב- 35 חברות טכנולוגיה ישראליות . בין הצלחות הקרן נמנית חברת Nano-x Imaging, שנסחרת בנאסד״ק בשווי של למעלה מ-1.5 מיליארד דולר; וכן חברת Dotz Nano הנסחרת בבורסה האוסטרלית והשלימה עליית שווי של למעלה מפי 10 ממועד השקעת הקרן בחברה.
 
כמו כן הובילה הקרן סבבי השקעה בחברת בונוס ביו גרופ הציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב וכן החברת פיקודיה. הקרן הוקמה ע״י אור בן שושן, לו 16 שנות ניסיון בניהול השקעות הון סיכון ומכהן כ-Managing Partner של SIBF; אביב כהן, באמתחתו מעל 20 שנות ניהול חברות מקבוצת SK Group בבעלותו של סמי קצב; אלי בן סימון, לשעבר סמנכ״ל בחברת נטפים ומנהל קרן ההשקעות של קיבוץ חצרים; בועז אור שרגא, שניהל בעבר את מוטרולה ונצ׳רס וסמנכ״ל בינ״ל לשעבר באלביט ומוטורולה, לצד ניסיון טכנולוגי עשיר.
מתחם המשרדים של קרן SIBF בפרוייקט NEXT  הינו מתחם המשרדים השלישי של הקרן. לקרן יש כיום מתחמי משרדים בבאר שבע או בפרויקט O-TECH בכפר סבא. פרויקט NEXT המוקם ע"י חברת ש.ב.ה. כולל מתחם של 2 בנייני משרדים בשטח כולל של 20 אלף מ"ר ועוד 8,000 מ"ר של חניה. בקומת הקרקע במתחם המשרדים תוקם קומה מסחרית בשטח של כ-1,250 מ"ר שתכלול בתי קפה, מסעדות, חנות נוחות , חדר כושר ועוד. מתחם NEXT מתוכנן אדריכלית ע"י מילוסלבסקי אדריכלים. השכר שישולם בפרוייקט הוא 50 שקל למ"ר ברמת מעטפת.
הפרוייקט יהיה בפארק ההייטק "עומר" שחלקו כיום בבעלות חברת  "אלייד" לאחר שרכשה אותו מסטף ורטהיימר, ניתן למצוא חברות מובילות ביניהם: מטריקס, אפקון, ברן, שיינדלר, אפליצ'ק, התאחדות התעשיינים ועוד.
חברת "ש.ב.ה"-  שיטות בנייה (1988) תהיה החברה הקבלנית. החברה שהייתה שותפה להקמת מפעל אינטל בקריית כת וחלק מסניפי איקאה ומספר תחנות כח ברחבי הארץ. מנכ"ל "ש.ב.ה" ערן בן ישי מציין: "לאור הרחבת התשתיות, התחלות הבנייה וכניסתם של שחקנים חדשים לאזור ניתן להבין שהשטח מתעורר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה