השוק

עסקת הנדל"ן המטורפת בהיסטוריה? איזה מגרש נמכר במיליונים?

חברה שעוסקת בנכסים קריפטוגרפיים רכשה השבוע מגרש ריק תמורת סכום מטורף – אם לוקחים בחשבון שלא בטוח שיהיה לה איך לעשות ממנו כסף בעתיד
מערכת ice |  1
בנייה בישראל (צילום גיל יערי פלאש 90)
2.4 מיליון דולר – זה הסכום המוערך שתשלם חברת Metaverse Group מקבוצת Tokens.com על מגרש ריק ב"רחוב האופנה" – אזור של חנויות בגדים ואביזרים ב-Decentraland. ואם אתם תוהים באיזו מדינה זה – אתם לא לבד, ולתהייה שלכם אין למעשה תשובה כלל.
Decentraland הוא עולם וירטואלי, שבו שחקנים בונים לעצמם דמויות וירטואליות ויכולים להרוויח מטבע קריפטוגרפי ייעודי בשם Mana, בעיקר על ידי מכירת פריטים וירטואליים לשחקנים אחרים. כל פריט במשחק – הכל מהבגדים ועד מגרשי הנדל"ק ("נכסי דלא קיימי") – הם NFT, כלומר פריטים ייחודיים שהייחודיות של כל אחד מהם מגובה בבלוקצ'יין, טכנולוגיית הרשת המבוזרת שעליה מבוססים שירותים קריפטוגרפיים.
החלקה שקנתה Metaverse Group היא כאמור באזור שאמור לאחר חנויות ואירועים מתחום האופנה. החברה שילמה על המגרש 618 מטבעות מאנה, ששוויים בזמן העסקה היה כ-2.429 מיליון דולר. רכישת הנדל"ק שוברת השיאים הקודמת באזור הזה התרחשה ביוני, כאשר גורם כלשהוא שילם 1.295 מיליון מטבעות מאנה – שהיו שווים בזמנו כ-913,000 דולר – על מגרש בעולם הווירטואלי. על המגרש ההוא נבנה קניון, אך לדברי סוכנות הידיעות רויטרס, מאז ועד היום לא נצפו בקניון הזה קונים רבים, כך שלא ברור איך מצפים הרוכשים להחזיר לעצמם את ההשקעה.
התשובה ברורה כאשר מסתכלים על שווי מטבע המאנה, שכאמור בקיץ היה שווה פחות מדולר לכל מטבע, ועתה שווה כבר ארבע ספרות בדולרים. זאת בעקבות ההתעניינות הרבה בעולמות כאלה שעורר שינוי שמה של פייסבוק ל-Meta כדי להתרכז בגרסה שלה לעולם כזה, שנקראת בשם הגנרי Metaverse (שהוא גם שמה של החברה שרכשה את החלקה היקרה ב-Decentraland).
אנדרו קיגל, מנכ"ל Tokens.com, ציין שלקבוצה שלו כבר יש חלקות נוספות בעולם הווירטואלי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל אלה שיש להם כסף מיותר ולא יודעים מה לעשות איתו (ל"ת)
    איציק 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור