כסף וצרכנות

פתרון למשבר שרשראות האספקה? זו הטכנולוגיה שהושקה

הטכנולוגיה מאפשרת למשלחים ימייםלשפר בזמן אמת את השליטה והמידע שיש להם אודות כל המכולות שלהם עם שקיפות מוגברת, מיקומים מדוייקים ותובנות מעשיות אשר מאפשרות פתרונות מהירים ומושכלים לטיפול בעיכובים בשרשרת האספקה
מערכת ice | 
פריקת מכולות נמל אשדוד (צילום פלאש 90)
Windward המתמחה בניטור סיכונים ימיים על סמך בינה מלאכותית (Maritime AI) השיקה היום (ג') פתרון חכם המאפשר שקיפות ונראות לכלל המכולות הימיות. הפתרון החדש מעניק למשלחים ימיים את היכולת לשפר את יעילותם ואת השירות אותו הם מציעים ללקוחותיהם באמצעות איסוף וניתוח נתונים חכם ואוטומטי וקבלת תחזיות מיקום מדויק בזמן אמת, תחזיות לשיבושים וסיבוכים, סיבות לעיכוב  ותובנות מבוססות מיקום עבור המכולות של כלל לקוחותיהם. הפיתרון החדש נמצא כבר בשימוש על ידי חברות שילוח גלובליות ומקומיות.
שרשרת האספקה נפגעה קשות במהלך המגפה העולמית, כאשר נפח ההובלה הימי עלה ב-1500% בשנתיים האחרונות. תעשיית הספנות הימית מובילה כ-90% מהסחר העולמי, אך אמינות המידע אודות זמני ההובלה מעולם לא הייתה נמוכה יותר עם שיעור הגעה בזמן של 30% עד 40% בלבד. נראות משופרת של שרשרת האספקה תוך שילוב מסדי נתונים גדולים ותובנות חיזוי תצייד את חברות השילוח במידע הדרוש כדי להגיב ביעילות לתנאים המשתנים ללא הרף, בין אם מדובר במזג אוויר משתנה, מחסור בכוח העבודה הרצוי או עומס ביציאות וכניסות לנמלים.
"שרשרת האספקה כיום מתמודדת עם אתגרים רבים: עליית הביקוש הצרכני, תשתיות מיושנות, מחסור בעובדים ובהתפרצות מתמדת של שיבושים מקומיים. ששמים את כל האתגרים יחד נוצר כאוס מוחלט", אומר עמי דניאל, מייסד שותף ומנכ"ל Windward . "אנחנו לא יודעים מתי יסתיים משבר שרשרת האספקה, לכן יצירת פתרונות שיעזרו לנהל את הסיכון בשרשרת האספקה הינו קריטי".
הפתרון החדש של Windward מאפשר למשתמשים להזין את המכולות שלהם לפלטפורמה החכמה ולפעול בצורה פרואקטיבית ויעילה לצמצום סיכונים על ידי ניטור שיבושים קריטיים במשלוח, המשפיעים על זמן ההגעה המשוער (ETAs) והמיקום של המכולות. המערכת מתריעה בזמן אמת למשתמשים על כל עיכוב שנוצר, מה שמאפשר להם לנקוט פעולה מול הלקוחות שלהם. הפתרון כולל התראות יומיות ותובנות באמצעות דוא"ל וזמין בחיבור ישיר לפלטרפומה האינטרנטית או  דרך ממשק תכנות יישומים (API) ישירות למערכות הניהול הקיימות כבר בארגון.
פתרון ה״Ocean Freight Visibility״ של Windward ממנף את 11 שנות המומחיות הימית, התובנות ויכולות ה-AI של החברה על מנת לחזות ולספק  זמני הגעה מדויקים והתראות בזמן אמת. הפתרון מבוסס על ניתוח חכם של מיליארדי נקודות דאטה ומסדי נתונים ממקורות שונים, כולל נתונים ממשלחים,נתוני מזג אוויר, נתוני מיקום (AIS) ונתוני נמלים על מנת לייצר תובנות ותחזיות חכמות עבור חברות השילוח הימי וכדי לספק את הנראות המלאה הנחוצה בשרשרת האספקה.
"משלחים ימיים הם המפתח ליעילות שרשרת האספקה, אך ללא הכלים המתאימים הם מגיבים כל הזמן למצבים מתפתחים בניגוד לנקיטת יוזמות פרוקאטיביות לניהול הבעיות הצפויות", אומר דניאל ”ווינדוורד גאה להביא את שנות המומחיות שלנו בבינה מלאכותית ימית וביג דאטה כדי לתת למשלחים נראות בזמן אמת ולספק תובנות מעשיות עבור המכולות שלהם שעוזרים להם לנהל הובלה ימית בזמן אמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה