מינויים

דרמה ביינות ביתן: מה גרם למנכ"ל להתפטר מהתפקיד

מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, עמית זאב, הודיע לדירקטוריון על רצונו לסיים את תפקידו, כשהוא מגדיר את ההחלטה "ברגשות מעורבים ובשל חילוקי דעות מקצועיים", ומי המועמד להחליפו?
מערכת ice |  3
סניף יינות ביתן (צילום יחצ)
הפתעה במנכ"ל קבוצת יינות ביתן, עמית זאב, הודיע על סיום תפקידו בשל דירקטוריון החברה החל בהליך למינוי מנכ"ל חדש לחברה ויסיים את התהליך עד השבוע הבא, על פי הדיווחים אורי קילשטיין עשוי לקבל את התפקיד.
יו"ר דירקטוריון יינות ביתן, צביקה שוימר: "אני מודה לעמית על תקופה של עשייה משותפת ומאתגרת ומאחל לו המון הצלחה בהמשך דרכו.  מאז רכישת השליטה ביינות ביתן, ביצענו מספר מהלכים אסטרטגיים שעתידים לשנות את שוק המזון בישראל. חתמנו על הסכם לפתיחת רשת חנויות של הענקית העולמית קרפור שתוקם על התשתית של 152 סניפי יינות ביתן".
 
בנוסף, חתמנו על הסכם עם מובילת חנויות הנוחות בעולם, סבן אילבן, לפתיחת רשת חנויות תחת המותג בארץ. וכן, חתמנו על הסכם למיזוג פעילות האונליין של יינות ביתן עם פעילות האונליין של קוויק, לחברה משותפת בשליטת (51%) יינות ביתן. מהלכים אסטרטגיים אלה צפויים לחולל מהפכה בשוק המזון, להעניק לחברה כושר תחרותי ויתרון על פני המתחרים  ולהשיא ערך לצרכן הישראלי.
דירקטוריון החברה החל בהליך למינוי מנכ"ל חדש לחברה, שיוביל את יישום ההסכמים האסטרטגיים ויטמיע את השינויים המהפכניים בשוק. הדירקטוריון יסיים את התהליך עד השבוע הבא".   
 
 
עמית זאב: "ברגשות מעורבים ועל רקע חילוקי דעות מקצועיים, החלטתי לסיים את תפקידי. אני גאה להשאיר חברה עם DNA שונה לחלוטין מזה שקיבלתי לפני מספר חודשים, הנהלה איכותית ומקצועית וצוות עובדים גאה יותר ומחויב יותר. אני משוכנע כי הסכם הזיכיון של Carrefour  בישראל, עליו חתמנו לפני חודשיים, הוא הדרך לחולל מפנה בשוק המזון בישראל וליצור ערך לצרכן ואני בטוח כי הוא צופן עתיד מזהיר לחברה ולעובדיה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מחירים מופקעים שירות גרוע וסחורה גרועה (ל"ת)
    חברה כושלת 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    חברה שהיא לא כזאת מציאה... (ל"ת)
    אחת, כאן בארץ 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    זה היה מאד צפוי
    מנהל בדור אלון 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האיש לא מתאים לתפקיד ! גם בדור אלון לא היה כוכב , אפילו רחוק מזה. פודל של ישראל יניב , אדם אפור
    סגור