קריירה ולימודים

יינות ביתן ואשמורת מחלקות מיליוני שקלים: אלה הזכאים

יינות ביתן תעניק שוברים בשווי של מיליוני שקלים לחברי מועדון ההטבות של הסתדרות המורים בישראל, "בשורה נוספת שאנו מביאים לחברי ההסתדרות"
מערכת ice | 
סניף יינות ביתן (צילום יחצ)
אשמורת מועדון האשראי וההטבות מבית הסתדרות המורים חתמה על הסכם עם יינות ביתן, במסגרתו יוענקו שוברים במיליוני שקלים והנחה לאנשי החינוך וההוראה על כל המוצרים בכל 166 סניפי הרשת.
השוברים המיוחדים יירכשו על ידי ההסתדרות עבור אנשי החינוך וההוראה המשלמים בכרטיסי אשראי 'אשמורת' הנחה של כ-8% במעמד החיוב על כל המוצרים למשך שלושת החודשים הקרובים. ההנחות יינתנו בכל 166 סניפי רשתות הקמעונאות השייכות ליינות ביתן: יינות ביתן, ביתן מרקט, מגה מרקט, מגה בעיר ושוק מהדרין. 
בנוסף במסגרת ההסכם, אשמורת תרכוש שוברים בהיקף כולל של מיליוני שקלים. כל שובר יספק לאנשי החינוך וההוראה הנחה של 20% אותו יהיה אפשר לממש כל אחד מן הסניפים השייכים ליינות ביתן.
 
באשמורת חברים מעל ל-300 אלף אנשי חינוך וההוראה החברים בהסתדרות המורים כאשר כ-220 אלף מתוכם מחזיקים בכרטיסי אשראי 'אשמורת', עם במחזור סליקה שנתי של למעלה מ-8 מיליארד שקלים. 
ארי שטינברג, מנכ"ל אשמורת מבית הסתדרות המורים: "ההסכם שלנו עם יינות ביתן היא בשורה נוספת שאנו מביאים לחברי הסתדרות המורים. במהלך השנה האחרונה אשמורת חתמה והוציאה לפועל שורה של ימי מכירות מיוחדים בענפים שונים אשר הוקדשו לאנשי החינוך וההוראה והוכיחו את כוח הקנייה האדיר של ציבור זה, אשר הצליח לתפוס את תשומת ליבם של רשתות וגופי מסחר רבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה