קריירה ולימודים

הלימודים מחר יושבתו? זה הצעד הדרמטי שנקטו בהסתדרות המורים

במכתב שנשלח לצוותי ההוראה בישראל בעקבות ההחלטה על ביטול הבידודים, יפה בן דוד דרשה: "אין להגיע מחר לבתי הספר ולגנים. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל. בכתות חנ"מ בבתי ספר רגילים - יצטרפו למחאה"
כפיר אדר |  2
לימודים (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)

לאחר שיפה בן דוד, מזכ"לית הסתדרות המורים, הצטרפה לקריאות לממשלה לדחות בשבוע את ביטול הבידודים במערכת החינוך והתחוור כי בכל זאת הוחלט על כך שהנושא לא נדחה, הוחלט על צעד חריף עם השבתת הלימודים בכל בתי הספר והגנים.

תחילה בן דוד פנתה לראש הממשלה נפתלי בנט ולשרת החינוך יפעת שאשא ביטון: ״אני קוראת לכם להתעשת. תלמידים רבים יגיעו לבית הספר מאומתים לקורונה. ההתפשטות ההולכת וגוברת של המגפה, תעמיד בסכנת הדבקה את כלל צוותי ההוראה והתלמידים״.
 



לאחר מכן, במסר שיצא לכלל המורים וצוותי ההוראה בישראל, נכתב כי: "עובדות ועובדי הוראה יקרים, לאור החלטת הממשלה שחושפת אתכם לנגיף הקורונה באופן שמסכן את בריאותכם ולנוכח אלפי פניות מכם, יינקטו מחר צעדי מחאה"


המסר המרכזי הוא: "אין להגיע מחר לבתי הספר ולגנים. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל. בכתות חנ"מ בבתי ספר רגילים - יצטרפו למחאה. אנא המתינו להנחיות באשר לצעדי מחאה נוספים".

אגב, על פי הדיווחים בתקשורת מי שהייתה מעורבת במהלך  היא ד"ר שרון אלרעי פרייס שייעצה להפעיל לחץ על הממשלה, יחד עם זאת במשרד החינוך גורסים שהשביתה אינה חוקית והם יפעלו בכל האמצעים העומדים לרשותם כדי לבטל זאת.
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשממשלה מחליטה להפקיר את חיי אזרחיה, צריך אומץ להתמודד (ל"ת)
    אמיצה ותודה 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד ליפה בן דויד. יש לנו ממשלה חסרת אחריות (ל"ת)
    רות 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור