מינויים

‏יפה בן דוד נבחרה לקדנציה נוספת לתפקיד מזכ"לית הסתדרות המורים

מי שהובילה את מערכת החינוך מאז 2016 ונצרבה בתודעה במיוחד בעת תקופת הקורונה, נבחרה להמשיך בתפקידה לאחר שניצחה בבחירות. המטרה המרכזית כעת: לצרף 12 אלף מורים לקרנות השתלמות ולממש את הקביעה של מבקר המדינה
כפיר אדר | 
יפה בן דוד הסתדרות המורים (צילום מארק ישראל סלם פול)
הבחירות לתפקיד מזכ"ל הסתדרות המורים הוכרעו רשמית הבוקר (שישי) כאשר האישה החזקה בארגון, יפה בן דוד, המזכ"לית המכהנת מאז 2016 התמודדה מול הסיעות האחרות שביקשו לקחת את הכתר וניצחה כדי להשאר קדנציה נוספת בתפקיד.
הסיעות שהמתמודדו היו: סיעת אמ"י בראשות יפה בן דויד מזכ"לית הסתדרות המורים, סיעת נחל בראשות יעל אביטל, מנהלת בית ספר "מעיין" לבעלי מוגבלויות בירושלים, סיעת רפ בראשות מואפק ח'לאילה, סיעת מה בראשות סופיאן מוסא - סגן המזכ"לית ומנהל בי"ס יסודי ריינה, סיעת ו' בראשות שמעונה בן כנען, וסיעת ד' בראשות גבי שמעון - יו"ר סניף רחובות.
הבחירות לתפקיד החשוב ובעל השפעה משמעותית על מערכת החינוך, הוקדמו בכמעט שנה מהמועד המקורי, כאשר ועידת ההסתדרות הקדימה את הבחירות בטענה כי יש בכך צורך לאור הקמת ממשלה ותחילת המו"מ על שכר המורים. הועידה שהקדימה את הבחירות מורכבת מ-401 נציגי סיעות.
כבר בזמן הקורונה הובא לידי ביטוי השפעתה של בן דוד בדחיית מתווה הממשלה לקיצור החופש הגדול על חשבון המורים ועמידתה האיתנה אל מול רן ארז - יו"ר ארגון המורים שתמך בהצעת נתניהו. בשבוע החולף פנתה הסתדרות המורים לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב בדרישה לחייב את החשב הכללי באוצר ואת משרד החינוך לצרף 12 אלף מורים לקרנות השתלמות ולממש את הקביעה של מבקר המדינה קבע מלפני כשמונה שנים. דבר המלמד על כוחה של ההסתדרות לשכר המורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה