מינויים

מנכ"ל וואלה במינוי נוצץ: זו סמנכ"לית השיווק החדשה

קבוצת וואלה! הודיעה היום על מינוי סמנכ"לית שיווק חדשה, נעמי גביסון, מי ששימשה ב-3 השנים האחרונות כמנהלת השיווק של מאקו מקבוצת קשת

מערכת ice |  3
נעמי גביסון (צילום עופר חג'יוב)
מנכ"ל וואלה החדש, עידן אלרום, ממשיך בשינויים בצמרת האתר, והפעם במינוי לראש מערך השיווק באתר וואלה והאחריות השיווקית למותגי הקבוצה ולבניית מהלכים שיווקיים חוצי פלטפורמות.
הדמות שתיקח את המושכות היא נעמי גביסון, עם ניסיון עשיר של 20 שנה בתחום הפרסום והמדיה בישראל ובשלוש השנים האחרונות שימשה כמנהלת השיווק של מאקו מקובצת קשת.
בעברה כיהנה גביסון כמנהלת לקוחות ומדיה בכירה במשרד הפרסום יהושע/TBWA עבור לקוחות אסטרטגיים ובינלאומיים כמו מקדונלד'ס וקבוצת פררו. בתפקידה במאקו הייתה אחראית בין היתר על מהלכי ההשקה המוצלחים של אפליקציית החדשות N12, אתר ההייטק tech12, ועל הובלה של קמפיינים טלוויזיוניים שוטפים לאפליקציית easy. בנוסף, הייתה אחראית על השיווק הדיגיטלי של תוכניות קשת 12, על קידום מערך הפודקאסטים ועל שיתופי פעולה עם גופי תוכן כגון ספורט 5 וגלגל"צ.
גביסון מצטרפת כחברת הנהלה בוואלה!, זאת לאחר שהמנכ"ל אלרום צירף שתי מנהלות בכירות נוספות להנהלת החברה בסמוך לכניסתו לתפקיד.
 
נעמי גביסון מסרה: "אני מתרגשת להצטרף לקבוצה שהיא אבן יסוד בערוצי הדיגיטל והתוכן בישראל, ולקבל הזדמנות לממש את הניסיון והידע המקצועי שלי בשילוב של תוכן, טכנולוגיה ומדיה. נוכחתי לראות שוואלה! המחודשת בהובלתו של עידן אלרום מציבה יעדים מאתגרים לשינוי היצע התכנים והשירותים למשתמשים בישראל, ואני מלאת אמונה שהיא אכן תעמוד בהם, כגוף תוכן חדשני, עדכני ויצירתי". 
עידן אלרום, מנכ"ל וואלה, בירך על הצטרפותה של גביסון ומסר: "אנחנו אכן משתדלים לסמן לעצמנו מטרות לטווח הקצר והארוך, ולהוריד מהלוח כל יעד שמומש. אחת המטרות שהצבנו לעצמנו היתה הקמת מערך שיווק חדש בוואלה שיפעל באינטגרציה עם מחלקות התוכן, המסחר והטכנולוגיה, ולאחר הנחת היסודות מצטרפת אלינו עכשיו נעמי גביסון כסמנכ"לית שיווק המהווה כוח חיזוק משמעותי, ואני משוכנע שהיא הפרסונה הנכונה שתסייע לנו בהשגת המטרות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין כמוה!!!! בהצלחה!!
    בנצ'מרק 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכי ראויה! מוכשרת,חכמה, אהובה! כיף לוואלה
    סגור
  • 2.
    סמנכ"לית יפה
    מעריכה יופי פנימי 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל זה כמובן לא העיקר. אם היא תעשה עבודה טובה אולי נראה סוף סוף שהסנדלרים (אתרי תוכן באופן כללי) עזבו את דקאטלון והתחילו לנעול אופנתי. כי זה אתגר כפול כשהתוכן שלך משווק את עצמו. סחטיין על המנכ"ל שלהם שמציב נשים בחזית, ועוד מצודדות, אבל חשוב שיהיו יפות גם מבפנים ותחייכנה לעובדים הפשוטים במעלית.
    סגור
  • 1.
    שילוב של מקצוענות ורגישות
    העם עם הגולן 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאחד שעבד בעבר נעמי - אישיות שצריך לפגוש פנים מול פנים, אין מספיק מילים לתאר את הכישרון.
    סגור