מינויים

הראל אלטרנטיב במינוי מסקרן: זו מנכ"לית וחברת ההנהלה הבכירה

חברת "הראל אלטרנטיב" הודיעה כי מנכ"לית וחברת ההנהלה הבכירה החדשה היא נטע דוד יפה. חגית חגית ציטיאט לוין, מנכ"לית הראל פיננסים: "נטע תביא עמה את יכולותיה האישיות והמקצועיות הגבוהות ותתרום רבות לקידום הקרנות האלטרנטיביות של הראל"
מערכת ice | 
נטע דוד (צילום יחצ)
אתמול (ראשון), הודיעה חברת "הראל אלטרניטיב" כי נטע דוד יפה מונתה למנכ"לית הראל אלטרנטיב וחברת ההנהלה הבכירה בהראל פיננסים. החל מינואר 2024 דוד-יפה, תחליף את גבי מושייב שלבקשתו, לאחר 15 שנים מוצלחות בהראל, יוצא לדרך עצמאית חדשה.
דוד - יפה צפויה להוביל את פעילות ההשקעות האלטרנטיביות ב"הראל פיננסים" ותתרום מהידע הנרחב שלה בתחום ההשקעות בנדל"ן לרבות לוגיסטיקה, מולטי-פמילי ומלונות, זאת על פני גיאוגרפיות שונות בדגש על ארה"ב ומערב אירופה.
נטע דוד יפה בעלת עבר מקצועי מרשים ביותר.  נטע מביאה עמה 15 שנות ניסיון בהן ב-13 השנים האחרונות ניהלה את מחלקת נכסי הנדל"ן בחו"ל בחטיבת ההשקעות של הראל, בה מנוהלים כיום נכסים בהיקף של 12 מיליארד שקל.   
חגית ציטיאט לוין, מנכ"לית הראל פיננסים בירכה על המינוי החדש: "אני מאחלת לנטע הצלחה בתפקידה החדש כמנכ"לית הראל אלטרנטיב. אני משוכנעת כי נטע תביא עמה את יכולותיה האישיות והמקצועיות הגבוהות ותתרום רבות לקידום הקרנות האלטרנטיביות של הראל המשיאות ערך השקעתי רב ומיועדות למשקיעים מסווגים וכשירים".
 מלבד זאת, הדגישה המנכ"לית הראל פיננסים: "ברצוני להודות לגבי מושייב על שנים משמעותיות של עשייה ברוכה בהראל מהן 5 שנים בהן עסק ללא לאות בהקמה וניהול הראל אלטרנטיב. אני מאחלת לגבי הצלחה בדרכו החדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה