נדל"ן ותשתיות

תשתיות אנרגיה מסתבכת עם יונה יהב: זה הצעד שנקט נגד חברת הנפט

ראש עיריית חיפה הודיע לחברת הנפט "תשתיות אנרגיה" כי הוא מבטל את רישיון העסק של חוות מיכלי הנפט שלה. החלטת יונה יהב נובעת מהשימוע שהוגש נגד החברה בשל הקמת מבנים ומיכלים ללא היתר שמכילים חומרים מסוכנים בסמוך לשטחי מגורים ומסחר
מערכת ice | 
יונה יהב (צילום אלעד מלכה. עיבוד תמונה: גביש מדיה)
חברת הנפט "תשתיות אנרגיה", אשר בראשה עומד המנכ"ל עוזי לוין, הסתבכה עם ראש עיריית חיפה יונה יהב. לאחר שנגד החברה הוגש שימוע בשל הקמת עשרות מבנים ומיכלים ללא היתר בנייה כחוק אשר חלקם מכילים חומרים מסוכנים בסמוך לשטחי מגורים ומסחר, החליט יהב על נקיטת צעד חריף נגד תשתיות אנרגיה. 
אתמול (שני) פנה יהב לחברת הנפט וציין כי הוא מבטל את רישיון העסק לחוות מיכלי הנפט שלה אשר ממוקמת בקרית חיים. לטענת חברת "תשתיות אנרגיה", המבנים הוקמו לפני שנים רבות ובימים אלו היא פועלת להסדרת הנושא.  
זו לא הפעם הראשונה שיהב מבטל את רישיון העסק של חברת הנפט. בשנת 2014, יהב נקט בצעד החריף וציין כי מדובר בתוצאה של אי ציות להנחיות המשרד להגנת הסביבה. על אף שבית המשפט הדגיש כי פעולת ראש עיריית חיפה חוקית, הוחלט לבטלה בשל המגעים שהתקיימו בין החברה לבין המשרד. לצד זאת, הדגיש בית המשפט כי יהב יצטרך לקבל החלטה סופית בנושא בהמשך התהליך. 
על אף הצעד החריף שעליו החליט יונה יהב כנגד החברה, אין משמעות הדבר כי חוות המכלים תיסגר. פעולתו של יהב בנושא איכות הסביבה וגופים שונים הגורמים לזיהום האוויר בחיפה הינה נרחבת.
כזכור, בשנת 2015 יהב חתם על מספר צווים אשר מבטלים את רישיון העסק של מספר מפעלים מזהמים במפרץ חיפה. המפעלים המזהמים אשר צוינו בצווים היו חיפה כימיקלים, בז״ן, כרמל אולפינים וגדיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה