טלוויזיה

יונה יהב בקריאה דרמטית: לאגור מזון ולרכוש מספיק תרופות

בריאיון למהדורה המרכזית בערוץ 12, פנה יונה יהב לתושבי חיפה וביקש מהם להשמיש את הטלפונים הקוויים, לאגור מזון ולרכוש מספיק תרופות בשל החשש להסלמה באזור הצפון. יונה יהב: "מי ששמר את המכשירים ואפסן אותם, טוב שיוציא אותם"
מערכת ice | 
יונה יהב, מאותת לקליש? (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
בריאיון שהעניק היום (שלישי) יונה יהב למהדורה המוקדמת בערוץ 12, פנה ראש עיריית חיפה לתושביו וביקש מהם להחזיר לשימוש את הטלפונים הקווים הקיימים בבתים בשל חשש גבוה למלחמה בצפון. לטענת ראש עיריית חיפה, היתרון בשימוש טלפון קווי טמון בעובדה כי הוא יוכל לעבוד גם במצב של היעדר חשמל.
"מי ששמר את המכשירים ואפסן אותם, טוב שיוציא אותם", כך ציין בריאיון המיוחד למגישת החדשות קרן מרציאנו. מלבד זאת, ציין יהב בפני תושבי הצפון כי עליהם לרכוש תרופות, לאור החשש כי בהמשך יחול מחסור חמור בקופות החולים.
בנוסף, הדגיש יהב כי הוא ממליץ לתושבי חיפה לאחסן מזון רב, במידה ואכן תתרחש הסלמה באזור. עוד ציין כי יש למצוא מקום מוגן למי שאין ממ"ד בבית. ראש עיריית חיפה המשיך בדבריו וציין כי על תושבי הצפון להקפיד על מיקום חניית רכביהם והדגיש כי עליהם להחנות במקומות שלא חוסמים מעברים. 
בעקבות דבריו הדרמטיים לתושבי חיפה, נשאל יהב האם הוא התייעץ בנושא זה עם גורמים נוספים, ענה ראש עיריית חיפה: "אני ראש העיריה היחיד במדינה שניהל עיר גדולה ב-3 קטסטרופות. אני לא צריך לשאול אף אחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה