טלוויזיה

קרן מרציאנו הלחיצה את ירון אברהם? "אמאל'ה, איזה פחד"

לאחר שירון אברהם אמר לה: "תראי איך אני ממלא את הפקודות שלך", מרציאנו אמרה לו לסיכום השיחה הקצרה שנייה לפני העלייה לשידור: "כן, דקה וחצי לשידור, אני רגילה לממושמעים יותר"
מערכת ice |  3
קרן מרציאנו (צילום מסך קשת 12)
לפעמים מוצאים קצת זמן להומור במערכת חדשות 12. לאחר שהעלתה סטורי בו כתבה: "יאללה תכנס כבר" ותייגה את ירון אברהם, הוא העלה סטורי משלו יחד איתה באולפן של המהדורה והראה איך התפתחה השיחה.
אברהם אמר לה: "באתי קרן", היא השיבה לו: "תודה ירון, כמה? דקה וחצי לשידור". אברהם השיב לה: "תראי איך אני ממלא את הפקודות שלך", מרציאנו אמרה לו לסיכום השיחה הקצרה שנייה לפני העלייה לשידור: "כן, דקה וחצי לשידור, אני רגילה לממושמעים יותר", הוא גם כתב: "אמאל'ה איזה פחד".
 
רק לאחרונה אגב, זכורה תקרית אחרת של מרציאנו באולפן, כאשר אחרי סערת הצחוק שלו במהלך דבריו של עמית סגל בשידור באולפן חדשות 12 אודות פסיקת בג"צ לפסול את החוק לביטול עילת הסבירות, פרשן חדשות 12, אהוד יערי, עורר פעם נוספת סערה באולפן עם נזיפה לכיוונה של המגישה קרן מרציאנו במהלך דיווח על נאומו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה לאחר חיסולו של בכיר חמאס, סאלח אל-עארורי, על אדמת לבנון.
כאשר מרציאנו פנתה ליערי ושאלה על נאומו של נסראללה, השיב יערי בקרירות: "הוא עדיין לא הגיע לעיקר", מרציאנו שאלה: "עדיין לא הגיע לעיקר, מה הוא אומר עד עכשיו אהוד?", כאשר יערי התבצר בעמדתו וענה: "דברים שהם לא העיקר, אני פשוט חייב להקשיב", בעוד מרציאנו השיבה במבוכה: "אתה חייב להקשיב אז לא נפריע לך, תמשיך להקשיב לנאום של נסראללה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    מימי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מריציאנו את בערוץ 12 לא במרוקו. או בביתך מה שלא מסיגים בבית מנסים בערוץ את נובחת אבל לא מפחידה.
    סגור
  • 2.
    חולת נפש... (ל"ת)
    ררר 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ירון אברהם? מי זה? האיש נפוחמאגו עצמי
    לבדני 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חושב כמו אחרים בערוץ הזה ש"רק" הם יודעים את האמת -קשה לשמוע אתההסברים ההזוהים שלהם.
    סגור