ויראלי

קרן מרציאנו חושפת: כך הגיעה לעבוד בערוץ 2

בסטורי שהעלתה העיתונאית הוותיקה, היא שיתפה את העוקבים שלה: "בת 21, כתבת בגל"צ, מסקרת את הביקור של הנשיא ויצמן בסין. כמה ימים אחר כך מקבלת הצעה לעבור לערוץ 2"
מערכת ice |  2
קרן מרציאנו (צילום מסך קשת 12)
העורכת הכלכלית והמגישה של חדשות 12, קרן מרציאנו, שיתפה תמונה היסטורית שלה לפני למעלה מ-20 שנה, בה היא מתועדת לצד הנשיא השביעי של מדינת ישראל עזר ויצמן וסיפרה על התמונה האייקונית לפני הטיסה שלו לסין.
בסטורי שהעלתה העיתונאית הוותיקה, היא שיתפה את העוקבים שלה: "בת 21, כתבת בגל"צ, מסקרת את הביקור של הנשיא ויצמן בסין. כמה ימים אחר כך מקבלת הצעה לעבור לערוץ 2".
רק לפני כמה שבועות, מרציאנו חשפה בטוויטר שלה שורה של הודעות גועליות למדי עם קללות קשות נגדה שהיא מקבלת, היא לא נשארה חייבת וחושפת את השולח שעומד לחטוף ממנה תביעה.
מרציאנו כתבה בכעס בטוויטר שלה: "אני ממשיכה לפרסם בעמוד האינסטגרם שלי פרטים על משה טואשי ששלח הודעות וקללות לעוד לפחות עשרה אנשי תקשורת. יש לו גם חשבון טוויטר שבאמצעותו הוא בעיקר מגיב. אני קוראת לכל הקולגות שלי להפסיק להבליג לאנשים הרעילים האלה, לעשות להם שיימינג ולהתלונן".
 
בסטורי שהעלתה לאינסטגרם חשפה: "מתברר שמשה טואשי שלח הודעות בוטות לעוד כמה אנשי תקשורת. גר בחולון, כנראה איש עסקים לשעבר, יש הרבה תיקים משפטיים עם בנקים. יש לו מאות חברים חברים בפייסבוק זה החשבון שלו".
בנוסף לכך, היא גם הציגה דף בטוויטר הנושא את שמו באנגלית וכתבה: "זה חשבון הטוויטר שלו, שבאמצעותו הוא בעיקר מגיב הודעות נוטפות רעל וקללות". לחשבון יש רק 8 עוקבים ו-26 דמויות שהוא עוקב אחריהן. והוסיפה לינק לחשבון הפייסבוק שלו מוזמנים לדווח.
ההודעה הראשונה שקיבלה מרציאנו הייתה: "מרוקאית מ**צת ז*ן שוטרת או ז*נה. היריקה מתקרבת. מ**צת ז*ן למחבלים", כשהיא ממש לא התכוונה להתעלם מהזוהמה שהגיעה בהודעה לוואטסאפ שלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בדיחה
    חגית 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז הרפורמה גיליתי כמה את בדיחה
    סגור
  • 1.
    קרן מרציאנו
    שלמה 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי הגברת הראשונה של ערוץ 12!!!!!
    סגור