נדל"ן ותשתיות

האדריכלות הישראלית חוגגת: פרסים בינלאומים יוקרתיים

פירמת ישר אדריכלים, בראשה עומד אדריכל העל אבנר ישר, זכתה בשני פרסים יוקרתיים בתחרות הבינלאומית השנתית של ארגון הCTBUH- העולמי (המועצה הלאומית לגורדי שחקים ולבנייה אורבנית) לשנת 2024
מערכת ice | 
מגדלי דה וינצי (צילום עמית גירון)
פירמת ישר אדריכלים, בניהולו של אבנר ישר הגישה השנה שתי מועמדויות לתחרות הבינלאומית השנתית של ארגון הCTBUH עבור שני הפרויקטים, ואלה זיכו את המשרד בשני פרסי מצוינות יוקרתיים:
"Awards of Excellence" בקטגוריות הבאות:
מגדלי דה וינצ'י Da Vinci זכה בקטגוריית Best Tall Building in the Middle East and Africa - הבניין הגבוה הטוב ביותר במזרח התיכון ובאפריקה.
מגדל Aviv Limited Edition זכה בקטגוריית Best Tall Building Under 100 meters - הבניין הגבוה הטוב ביותר שגובהו מתחת ל-100 מטר.
פירמת ישר אדריכלים תציג את שני הפרויקטים הזוכים בכנס השנתי של CTBUH שיתקיים בספטמבר 2024 בלונדון ובפריז, ותתחרה על הפרס הגבוה ביותר: "הבניין הכי טוב בעולם" (תואר שזיכה את המשרד בפרס בשנת 2021 עבור מגדל משרדים ToHa).
אדריכל אבנר ישר: "בעבודת עמל רבת שנים תכננו ובנינו את פרויקט דה וינצ׳י ואת פרויקט Limited Edition, במחשבה ובתשוקה ליצור סביבת חיים טובה יותר עבור אנשים. אנחנו נרגשים מאוד, במיוחד בתקופה זו, לזכות בפרסים בינלאומיים שמביאים גאווה לא רק לנו, אלא למדינת ישראל".

דורון אביב, יו"ר קבוצת אביב: "התרגשנו מאוד כשקיבלנו את ההודעה על הזכייה על הפרויקטAviv Limited Edition , פרויקט ייחודי במיקום אסטרטגי בתל אביב, בן 19 קומות עם נוף מרהיב לים, כשכל העיר פרוסה בפניו. הפרויקט נבנה על בסיס הסטנדרטים הגבוהים והחדשניים ביותר של קבוצת אביב. אין תחושה מספקת יותר, במיוחד בימים אלו, שפרויקט שלנו מישראל זוכה בפרס בינלאומי. קבוצת אביב תמשיך לבנות עבור לקוחותיה בסטנדרט הגבוה והמקצועי ביותר".

צילום: הראל גלבוע / תכנון ישר אדריכלים
כמדי שנה, התחרות היוקרתית CTBUH Awards Program בחנה את גורדי השחקים החדשניים ביותר בעולם. עשרות פרויקטים מרחבי העולם הגיעו לגמר והוצגו בפני חבר שופטים בינלאומי. גורדי השחקים נבחנים על פי קטגוריות שונות, בהן: איכות התכנון, בנייה ירוקה, ירידה לפרטים וחיבורם לקונטקסט האורבני ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה