נדל"ן ותשתיות

לגור ב-50 מיליון שקל: הצצה לפנטהאוז היקר ביותר בשרון

הצצה לפנטהאוז של בריגה:  הפנטהאוז הכי יקר בשרון: פנטהאוז בקומה ה-34 בשטח של 700 מ"ר בעיצובה של אדריכלית הצמרת תהילה שלף
אריאל נוי |  3
הפנטהאוז של בריגה (צילום שי גיל)
מי צריך לצאת מהבית שיש לך חדר קולנוע פרטי, בריכה עם נוף פנורמי לים, חדר כושר עם סאונה ואפליקציית שירותים, המאפשרת הזמנת אוכל, מסג' או טיפול לאוטו - פרטית לדיירי פרוייקט בריגה טווארס.
חברת בריגה מודיעה על שיווק הפנטהאוז היקר ביותר בנתניה במחיר של 50 מיליון שקלים, בפרויקט היוקרתי בריגה טווארס, הממוקם על קו החוף ונמצא בסמיכות למרכז התיירות והבילויים החדש של נתניה – פיאנו.
הפנטהאוז משתרע על שני מפלסים (קומה 33 ו-34), ושטחו הכולל הוא 700 מ"ר.  הפנטהאוז שתוכנן ועוצב ע"י אדריכלית הצמרת תהילה שלף עוצב בהשראת קו החוף אשר משתקף מכל חלון בבית. הקומה הראשונה בפנטהאוז כוללת חלל מגורים, פינת אוכל, מטבח ראשי ומטבח אחורי, אגף שירות, ואולם קולנוע.

גולת הכותרת של קומה זו הינה הבריכה החיצונית הפרטית שבלחיצת כפתור מתרוממת תחתית הבריכה והופכת לחלק אינטגרלי מהדירה, כך שניתן לערוך אירוע יוקרתי בחלל אחד גדול. כל החללים בפנטהאוז כוללים חלונות רצפה-תקרה פנורמיים אשר מכניסים את קו החוף, הנמצא במרחק 300 מטר בלבד, אל תוך הבית.
"האפשרות ליהנות ולהשקיף על חלל הבריכה כשצמרות הדקלים מגיעות עד אליו, לראות בזווית האלכסונית את חדר הכושר וליהנות מסוויטה אקסקלוסיבית הכוללת חדר שינה, חדר אמבט, חדר ארונות עשוי בהתאמה אישית, וגלריה יפהפייה עם חלונות לים וגג נפתח, הינה חד פעמית ובלתי נשכחת", מוסיפה האדריכלית תהילה שלף.
 
"קהל היעד של רוכשי הפנטהאוזים, באופן טבעי, הוא מסוים מאוד", אומר יקי בריגה, בעלים ומנכ"ל חברת בריגה, המתמחה בבניית מגדלי יוקרה בנתניה. "רבים מהמתעניינים בדירות הפנטהאוז בפרויקטים שלנו הם תושבי חוץ. בהתאם, הפניה לקהל זה לא נעשית בדרך של פרסום רגיל, אלא באופן אישי יותר. חלק גדול מהעסקאות נחתמות עם רוכשים שמכירים את פעילות החברה ויכולותיה, או עם רוכשים שקיבלו המלצה מרוכשים ותיקים".
פרוייקט בריגה טווארס בנתניה כולל 2 מגדלי מגורים בני 34 קומות. בכל מגדל בפרויקט עמדת קבלה מפוארת ופינות ישיבה מעוצבות, טרקלין, חדר משחקים לילדים, בית כנסת, אזור ספרייה ואומנות, מתחם כושר וספא.

שטחי הפנאי של כל מגדל משתרעים על פני שטח של  7,000 מ"ר וכוללים גינון, פיתוח סביבתי עשיר ומגוון מתקנים ומתחמים כגון בריכת שחייה אולימפית באורך 50 מ' ובה אזור מים רדודים עם מיטות שיזוף צפות, בר מפואר, מתחם משחקים לילדים, מגרש טניס, רצועת חול זהובה ופרטית הצופה אל הים, כדור עף חופים ועוד.
בין שני המגדלים מפרידה טיילת המשתרכת ממרכז עיר ימים ועד לחוף הים ובה מזרקות ובריכות, מתקני משחקים, ספסלי ישיבה, צמחייה, מסלול אופניים ועוד.
 
 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יהיו דירות רפאים טיפשי ביותר
    עדי 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם מעלה את יקר המחיה בנתנניה
    סגור
  • 2.
    זה לא כלכלי לקנות כזה דירה
    יפה , גדול, מיותר 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בכסף הזה קונים ביניי עם 80משרדים
    סגור
  • 1.
    כבר לא רלוונטי
    שרה נתניהו 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קניתי את זה במקום הבית בבלפור
    סגור