נדל"ן ותשתיות

הכנסה של 60 מיליון שקל על 39 דירות: מצלאוי בפרויקט

חברת הנדל"ן מצלאוי זכתה במכרז לרכישת זכויות עמידר בפרויקט התחדשות עירונית בהוד השרון, החברה תבנה בניין עם 39 דירות וצופה הכנסות בהיקף של 60 מיליון שקל
מערכת ice |  1
ערן מזור וסמי מצלאוי (צילום יחצ)
חברת מצלאוי היא הזוכה במכרז פומבי של חברת עמידר, החברה הלאומית לשיכון בישראל, להקמת פרויקט התחדשות עירונית בשכונת מגדיאל בהוד השרון. החברה צפויה להרוס בניין קיים בן 3 קומות, הכולל 14 יח"ד ולבנות במקומו 39 יח"ד בבניין בן 11 קומות.
החברה דיווחה היום (ראשון) לבורסה בת"א, כי ועדת המכרזים של עמידר בחרה בה כזוכה במכרז לרכישת זכויות עמידר כיזם בפרויקט שיוקם במסגרת תמ"א 38/2 – הריסה ובנייה מחדש, ברחוב יסוד המעלה 15 בצפון שכונת מגדיאל בהוד השרון. בפרויקט כבר התקבלה החלטת הוועדה המקומית לתכנון ולמתן היתר בנייה, ומצלאוי צופה קבלת היתר מלא בתוך 6-8 חודשים.
 
מצלאוי תשלם לעמידר סך של 7.3 מיליון שקל עבור זכויותיה בפרויקט. על פי הערכה ראשונית, החברה צופה כי היקף ההכנסות מהפרויקט יסתכם בכ-60 מיליון שקל, והיקף העלויות הצפוי נאמד בכ-49 מיליון שקל.
מדובר במודל של המדינה לפיו החברה לשיכון מארגנת את הדיירים בבניין, מתכננת את התב"ע ומביאה אותה לאישורה בוועדה המקומית, ולאחר מכן מפרסמת מכרז פומבי לבחירת יזם שיבנה את הפרויקט. עמידר כבר ארגנה את כל הדיירים והחתימה אותם, ובחרה כאמור את חברת מצלאוי כיזם ומכרה לה את זכויותיה בפרויקט. במודל זה עמידר מכריזה כי מרבית הרווחים מפרויקטים יופנו אלה חזרה אל דיירי הדיור הציבורי, בעיקר באזורי הפריפריה - הן עבור רכש דירות והן עבור שיפוץ וחיזוק המבנים הקיימים.
לדברי ערן מזור, מנכ"ל חברת מצלאוי "אנו שמחים על הזכייה במכרז ומודים לחברת עמידר על האמון בנו. הוד השרון בכלל ושכונת מגדיאל בפרט עוברים תנופת פיתוח משמעותית ואנו רואים בפרויקט פוטנציאל גדול. השכונה נותנת פתרון לצרכי היומיום - בסביבת הפרויקט ישנם שלל חנויות, בתי עסק ומסעדות, ברחובות הסמוכים ישנן רשתות שיווק סניפי דואר ובנק, מרפאות, בתי מרקחת, מסעדות ובתי קפה. הנגישות התחבורתית בשכונה מעולה, ואנו בוחנים כיום פרויקטים נוספים באזור".
שכונת מגדיאל הוותיקה ממוקמת במזרח הוד השרון. בתחילתה השכונה התאפיינה בעיקר בבנייה צמודת קרקע לצד בניינים נמוכים, וכיום מקודמים בה פרויקטים של התחדשות עירונית שצפויים להוסיף לה אלפי דירות חדשות בבנייה רוויה, נבנים אזורי מסחר ובילוי חדשים, שטחי תעסוקה, ועוד. השכונה קרובה למגוון מוקדי מסחר, בילוי ומוסדות ציבור שכבר קיימים - בדרך רמתיים בקניון שרונים, במתחם G ובמתחם אושילנד שבכפר סבא שכולם במרחק דקות נסיעה מהשכונה. השכונה גם קרובה לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 531, כביש 4 ,כביש 40 וסמוכה לתחנת רכבת ישראל- תחנת נורדאו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבוד
    אילן 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יזם שמפרגן לדיירים ונותן מעבר למה שחייב .כל הכבוד
    סגור