נדל"ן ותשתיות

רמי יהושע בהשקעת נדל"ן בעשרות מיליוני שקלים

בעליו של משרד הפרסום יהושע TBWA, רמי יהושע, ממשיך את התרחבות עסקיו בעולם הנדל"ן, ולאחר מכירת בניין משרדים ב-30 מיליון שקל, ממשיך היזם בהשקעה בהתחדשות עירונית בתל אביב שנאמדת בעשרות מיליוני שקלים
מערכת ice | 
רמי יהושע (צילום עופר חגיוב)
הפרסומאי והיזם, רמי יהושע,  בעליו של משרד הפרסום יהושע TBWA, ממשיך להתרחב בהשקעות נדל"ן והפעם גם בהתחדשות עירונית בפרוייקטים בתל אביב.
רק ביוני האחרון השלים יהושע את עסקת המכירה של בניין משרדים ברחוב מרדכי אנילביץ׳ בתל אביב לחברת נתנאל גרופ בעסקה הנאמדת ב-30 מיליון שקלים. הבניין שנבנה בשנות ה-60, ושירת עד לאחרונה את חברת "לעומק התודעה", משתרע על שטח של 500 מ"ר וגודלו 1200 מ"ר הפרושים על 4 קומות מעל קומת מרתף, המשמשת למחסנים וחניון תת קרקעי.
 
כאמור, היזם ובעל משרד הפרסום בהשקעת נדל"ן נוספת, והפעם משקיע בשותפות היזמית של חברות בר כחול לבן וטיטאן בניה - חברות הבונות במסגרת התחדשות עירונית בפרוייקטים בסמטת לאן וברחוב הנביאים בתל אביב. ההשקעה נאמדת בעשרות מיליוני שקלים.
את הפרוייקטים בונים היזמים בועז צור ושחר מזרחי המתמחים בפרוייקטי בוטיק בלב העיר, בדגש על בניה באיזור ההכרזה של העיר הלבנה ומתאפיינים בתכנון ברוח תוכנית השימור, ובעיצוב אדריכלי בסגנון באוהאוס.
על פי הדיווחים, בנובמבר האחרון ניהל מו"מ על בית קדימה שברמת החייל, בהיקף של 1,500 מ"ר. עסקת הנדל"ן מוערכת ב-5 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה