נדל"ן ותשתיות

פרויקט פינוי בינוי יוצא לדרך ברמת הטייסים ב-400 מיליון שקל

גינדי החזקות ואי-וייב נדל"ן מודיעות היום תחילתו של פרויקט פינוי בינוי ברמת הטייסים בתל אביב בהשקעה של 400 מיליון שקלים. זה מה שהדיירים הוותיקים יקבלו בסוף הבנייה
מערכת ice |  1
הדמיית מתחם אשרמן (צילום Olin)
חברות גינדי החזקות ואי-וייב נדל"ן מודיעות היום (ד') על התחלת פרויקט פינוי בינוי ברמת הטייסים בתל אביב, בהיקף מוערך של כ-400 מיליון שקלים. במסגרת הפרויקט ייהרסו 3 בניינים וייבנו במקומם 5 בניינים עם כ-165 יחידות דיור חדשות.
החברות נבחרו במכרז דיירים לקידום פרויקט התחדשות עירונית ברחוב אשרמן והבחירה התבצעה בליווי של משרד עו"ד שובל-יושע. המתחם עליו יתקיים החידוש נפרש על כ-7 דונם והבניינים שייהרסו נבנו בשנות ה-50 וה-60. בעלי הדירות יזכו בסוף ההליך לתוספת בשטח הדירות, למרפסת שמש, מחסנים וחנייה.
 
אמיר אגרנט, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת גינדי החזקות ציין כי: "גינדי החזקות החליטה להיכנס בשנה האחרונה לתחום ההתחדשות העירונית. החברה מאמינה מאוד כי פני העתיד הינם להתחדשות עירונית, ושמה לעצמה מטרה להגיע לצבר של כ-1,000 יח"ד במהלך השנה הקרובה. שכונת רמת הטייסים היא אחת מהשכונות בעלות הפוטנציאל הרב ביותר בתל אביב-יפו, בשל מיקומה, הנגישות שהיא מציעה והבניה העתידית שניתן לממש שם עבור הדיירים".
יאיר זוהר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת Ewave Nadlan, הוסיף: "שכונת רמת הטייסים בתל אביב צפויה לשנות פניה בשנים הקרובות לבלי הכר. הבניינים הישנים יתחלפו בבניינים מודרניים, והשכונה תעבור תהליכים של התפתחות והשבחה משמעותית. יתירה על כך, פרויקטי פינוי-בינוי במתחמים השונים של שכונת רמת הטייסים יאפשרו להגדיל את היצע הדיור בתל אביב, ויאפשרו ליותר אנשים לחיות ולהתגורר בעיר ללא הפסקה. בסיומו של פרויקט ההתחדשות העירונית בעלי הנכסים והדיירים במתחם ייהנו מדירות מודרניות, בנייני מגורים חדשים, ומאיכות חיים גבוהה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בזבוז
    שוקי 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השכונה הכי אוטנתית והכי ירוקה ,הולכים להרוס את השכונה הזו עם מגדלים ,אין תשתיות ,אין כניסה ויציאה הולך להיות מקום סיוט חבל למי שגר ברמת הטייסים
    סגור