נדל"ן ותשתיות

מנור סולומון בעסקה של 7 מיליון שקל: זו הדירה שרכש

שכן חדש לנועה קירל: סולומון רכש דירת 4 חדרים בפרויקט ריינבאו בצפון תל אביב על קרקעות שדה התעופה שדה דב לשעבר, שם קנתה גם הזמרת מוקדם יותר דירה משלה, מנור סולומון מסר: ״שמח להגשים חלום גם בלונדון וגם בתל אביב״

מערכת ice | 
מנור סולומון (צילום האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
אחרי עונת בכורה יחסית מוצלחת בפרמייר ליג האנגלית במדיה של פולהאם הלונדונית, אליה הושאל מקבוצתו, שחטאר דונייצק האוקראינית, בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, כוכב נבחרת ישראל, מנור סולומון, הפך לשם חם בפנקסים של כמה מהקבוצות בליגות הגדולות של אירופה, ובשבוע האחרון הצטרף רשמית לקבוצת הפאר טוטנהאם, בחוזה ל-5 שנים עם שכר של 3 מיליון יורו לעונה.
ואיך חוגגים? קונים, ובגדול. סולומון התחדש בדירת 4 חדרים בפרויקט של ישראל קנדה במחיר של 7 מיליון שקל בסך הכל באחד מהבניינים במתחם. מדובר בפרויקט ריינבאו בצפון תל אביב שמוקם על קרקעות שדה התעופה שדה דב לשעבר.
 
סולומון מצטרף לעשרות רבות של רוכשים שדיווחה ישראל קנדה שקנו דירה בפרוייקט וכוכבת צעירה נוספת נועה קירל, שגם היא בפתחה של קריירה בינלאומית. הפרוייקט ממוקם אל מול נמל תא ובשער של הריביירה החדשה של ת"א, מרחק של צעדים מחוף הים.
הפרויקט מספק לדייריו שלל מתקנים ששמורים בדרך כלל למלונות יוקרה בעולם- מרכז ספורט ובריאות של 800 מטר, כולל חדרי כושר , חדרי אימונים פרטיים, מכשירי פילאטיס, ספא, סאונה, מרכז עסקים, חדרי ישיבות, בית קפה פרטי, קידס קלאב ועוד.
כמו כן, במתחם שתי בריכות שחייה אחת אולימפית ואחת למבוגרים בלבד. ריזורט המגורים יכלול 480 דירות הפרוסים על 9 דונם ובהם בנייני בוטיק בני 8 קומות ומגדל המונה 40 קומות. מישראל קנדה נמסר כי הם מברכים את סלומון ומודים לו על שבחר יחד עם דיירים נוספים ברינבואו ת"א. מנור סולומון: ״שמח להגשים חלום גם בלונדון וגם בתל אביב״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה