נדל"ן ותשתיות

בצל המלחמה - יוקם מגדל בן 45 קומות: הפרויקט החדש של ליבנטל בת"א

על רקע המשבר בענף הבנייה, חברת האחזקות קיבלה אישור סופי לתוכנית המתאר של "מגדל סיפולוקס" שיוקדש לתעסוקה, מגורים, מלונאות ומסחר. החברה נערכת להגשת בקשה להיתר בניה ולתחילת שיווק הפרויקט. בכיריה מנהלים משא ומתן עם גופים משמעותיים לתחילת שיווק הפרויקט
מערכת ice |  1
מגדל סיפלוקס (צילום באדיבות ליבנטל אחזקות)
ליבנטל אחזקות, העוסקת בייזום ובנייה בתחום הנדל"ן, ומחזיקה בחברה הציבורית לוינסקי-עופר (כ-40%) והיא בשליטת עופר ארביב, בעל ניסיון רב בענף הבנייה והנדל"ן, מודיעה כי ניתן אישור סופי לתוכנית המתאר של פרויקט "מגדל סיפולוקס" בתל אביב לאחר דחיית העררים שהוגשו.
מדובר בהתקדמות משמעותית בפרויקט הדגל של החברה, מאחר שזהו אישור סופי לתחילת הפרויקט על ידי הוועדה המקומית תל אביב –יפו. כמו כן, לאחר קבלת האישור נערכת החברה להגשת היתר בניה ותחילת שיווק הפרויקט ולשם כך היא נמצאת במשא ומתן עם כמה גופים משמעותיים.  
 
פרויקט "מגדל סיפולוקס" יוקם על מבנה מפעל סיפולוקס ההיסטורי שעדיין נמצא במקום וצפוי להפוך למבנה ציבורי לאחר שישופץ. שמירה על מבנה התעשייה מהווה זיכרון לעבר התעשייתי המפואר של האזור, הנמצא כיום בעיצומו של תהליך התחדשות והפיכתו למרכז עסקים ראשי בשימושים מעורבים לתעסוקה, מגורים, מלונאות ומסחר. על תכנונו העיצובי תעמוד חברת אדריכלים בינלאומית בשיתוף משרד אדריכלים יגאל לוי. 
פרויקט "מגדל סיפולוקס" צפוי לכלול 45 קומות עיליות וכן קומות תת קרקעיות הכוללות חניות. ע"פ התב"ע תינתן אפשרות לעירוב שימושים הכוללים: תעסוקה, מגורים, מסחר, ומלונאות. מיקומו האסטרטגי והייחודי של המגרש, בפינת הרחובות יגאל אלון, תובל והסוללים בתל אביב, על ציר איילון ובסמוך לתחנת הרכבת השלום, גשר יהודית וצירים מרכזיים, מעיד על הפוטנציאל העצום של פרויקט זה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפני כ 15 שנה אף אחד לא רצה
    שנים הקרקע היתה בשוק 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכסף קטן ניתן היה לרכוש את הקרקע.
    סגור