מדדים ומחקרים

מהפך בדירוג עשירי העולם: באיזה מקום ביל גייטס?

ביל גייטס שוב ניצח את מארק צוקרברג והעפיל על חשבונו בדירוג עשירי העולם, לאחר קרב שמתנהל בין השניים החודש האחרון. מייסד מיקרוסופט פתח פער של מיליארד דולר 
מערכת ice |  4
מארק צוקרברג, ביל גייטס, ג'ף בזוס
לאחר קרב הענקים בין מייסד מיקרוסופט, ביל גייטס, ומייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, על המקום הרביעי, ולאחר כמעט חודש בו צוקרברג זינק בדירוג עשירי העולם, גייטס שוב מביא פייט ועם רווח של מיליארד דולר מתקבע שוב במקום הרביעי והמכובד ברשימת עשירי תבל.
היזם בן ה-65 היה במשך שנים השליט הבלתי מעורער של עשירי העולם, עד שבשנת 2017 עקף אותו מייסד אמזון, ג'ף בזוס, ששומר באדיקות מאז על המקום הראשון, למעט הבלחות של רגע אז ברנאר ארנו עקף אותו לתקופה קצרה בלבד.
על פי אתר "פורבס", בראש הרשימה עם 200.6 מיליארד דולר נמצא ג'ף בזוס, אחריו - אילון מאסק ששומר על המקום השני עם 196.3 מיליארד דולר, ובמקום השלישי ברנאר ארנו עם 178.4 מיליארד דולר.
במקום הרביעי, כאמור, ביל גייטס עם 131.6 מיליארד דולר, ואחריו מארק צוקרברג שיורד למקום החמישי עם 130.3 מיליארד דולר. הנתון המעניין שקרה בסופ"ש, מגיע דווקא מגזרת הנשים, לאחר שפרנסואה בטנקור מאיירז האישה העשירה בעולם שעלתה רק בשבוע שעבר למקום ה-11 בעולם התדרדרה למקום ה-12 לאחר שהמיליארדר ההודי מוקש אמבני עקף אותה ועלה על חשבונה למקום ה-11 בפעם השנייה בשבועיים האחרונים.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אשליות באויר.
    מריק 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שיש להם נזיל זה השווי האמיתי. השאר כמו אויר. יום אסה יום באסה.
    סגור
  • 3.
    מה גם שביל גייטס נולד מיליונר
    אחד 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו גם בזוס ואלון מאסק
    סגור
  • 2.
    אני מרחם על כל אחד ואחד מהם
    המבקר 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שבטוח, הם לא מתחרים ביניהם, רק כמה אנשי תקשורת שאין להם מה לעשות, עורכים השוואה למי יש יותר גדול.
    סגור
  • 1.
    לא להעריץ עשירים
    אאא 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים עשירים זה לא מודל לחיקוי בשיטה כלכלית מטומטמת, כי על כל עשיר כמו ביל גייטס אתה חייב לקבל במשוואה מאות אלפי אנשים עניים, אז אין מה להעריץ אותם, תעריצו אנשים שעושים טוב לאנושות ולא אנשים שגורמים לנו להיות יותר עניים ומסכנים
    סגור