מדדים ומחקרים

דיסני+, מקדונלדס או נציגה מישראל? אלו המותגים המצטיינים בטוויטר

ציוצי המותגים הטובים ביותר ב-2021: אלו הישגי המותגים העולמיים והישראליים בשנה החולפת, מהקמפיין המוצלח ביותר, דרך הציוץ הנוסטלגי ועד ההנעה לפעולה הטובה ביותר
מערכת ice | 
טוויטר (צילום pixabay, freepik)
מצד אחד חשוב מאד שמותג יהיה מבוקש וטרנדי, אבל חשוב לא פחות שתהיה לו השפעה ארוכת טווח. החל מהשקות פורצות דרך ועד קמפיינים שהובילו שינוי חברתי, להלן רשימת המותגים שהצליחו לחבר אותנו הכי טוב לרגעים משמעותיים וזכו במקום הראשון בטוויטר 2021.
  
המותג ששמו הוזכר הכי הרבה בציוצים השנה @disneyplus
 למרות שנה מאתגרת נוספת שעברה על התעשייה, +Disney הביאו קסם ודמיון לבתים שלנו ולטוויטר כשהכי היינו צריכים אותם. הם טיפסו בקלות בסולם הדירוגים כמותג ששמו הוזכר הכי הרבה בציוצים השנה. בעזרת העמקת החיבור שלהם עם האוהדים דרך כותרות חדשותיות מרגשות וסרטים קלאסיים שהוציאו מהמחסן, מעולם לא היה קל יותר לברוח לעולם המופלא של דיסני. וטוויטר הייתה כאן בשביל זה.
סוכנות: PublicisGroupe
 
הקמפיין המוצלח של השנה עם ההשקה המחשמלת @Ford, #F150Lightning
 מה צריך כדי להיות הטנדר הנמכר ביותר בארה"ב? התשובה, כפי שחשפה פורד השנה, היא להתאים עצמך לדרישות המשתנות כל הזמן של הצרכנים. אחרי שחשפה את ה- F150Lightning EV# שלה באירוע לייב בטוויטר, הטנדר "הקשוח מתמיד והחכם מכולם" הפך להיות ה- EV המדובר ביותר בשוק ובטוויטר. הקמפיין המחשמל של פורד נתן לאנשים ביטחון לעבור לדגם החדש והציג את פורד כמובילה בתחומה, מה שהוביל לעליה של 33% ב- share of voice של רכבי EV בהשוואה לשנה קודמת. זה מה שנקרא קשוח וחכם.
סוכנויות: WiedenKennedy, VMLYR, mindshare
  
המותג עם הציוץ הכי מפורסם השנה @nickjr
בציוץ החיובי והויראלי הזה, ערוץ ניקולודיאון ג'וניור (.Nick Jr) התחבר לנוסטלגיה של דור ה- Y בכל העולם ושלף את הדמות של סטיב מהתוכנית Blue’s Clues שחגגה השנה את שנת ה-25 שלה. למרות שחזרתו הייתה קצרה, הוא העביר מסר חשוב לילדים שגדלו עליו. המחווה הקטנה בה הוא אמר "מעולם לא שכחתי אתכם" הציתה את הרגש של משתמשים רבים בטוויטר.
 
המותג עם הנוכחות הבולטת ביותר השנה @McDonalds
 החל מההתחלה הצנועה של המותגר בשנות ה-40 עד לאימפריה המשרתת מיליארדים היום, מקדונלדס ממשיכה להמציא עצמה מחדש. בצעדי ענק, מקדונלדס ממשיכה לפרוץ את התקרות והתפתחה לדמות המדברת לדור המגוון והגדול ביותר באמריקה עד היום. החל מקמפיינים של ארוחות סלב עם  Saweetie ועם להקת הבנים BTS עד להשקת תוכנית נאמנות, מקדונלדס ממשיכה להיות במרכז השיחה. וכן, טוויטר עדיין ממתינה בתור לקבלת 59.6 מיליון מקנאגטס.
סוכנויות: WiedenKennedy, OMD_USA
  
המותג עם ההאשטאג שצוייץ הכי הרבה השנה @NintendoAmerica, #NintendoSwitch
לא פחות מ-91 מיליון המעריצים של נינטנדו בטוויטר שהביאו את ההאשטאג NintendoSwitch# להיות זה שהוביל השנה בקרב המותגים. קהילת המשתמשים של נינטנדו משתמשת בהאשטאג בתדירות כדי להתחבר אחד עם השני ולשתף מידע על השקות משחקים ועדכונים וכך הביאו את המותג להיות חוד החנית בשיחות גיימינג ונראה שזה רק ממשיך.
סוכנויות: wethetweet, RepriseDigital
  
הקמפיין הטוב ביותר בהנעה לפעולה @Oreo #OREOscope
 מי לא חיפש קצת ניקוי ראש ומזל השנה? בין אם אתם מחפשים מזל בכוכבים או לא, אין כמו שביל החלב והעוגיות שהציעה אוריאו השנה כדי לגרום לאנשים להרגיש שרואים אותם וזה בזכות קמפיין האוריאוסקופ (OREOscope#) של החברה. כאשר אוהדים אהבו ציוץ של אוריאו, חברת העוגיות ניתחה את הציוצים האחרונים שלהם כדי לשתף הורוסקופ אוריאו מותאם אישית עבורם עם תובנות טעימות - זו בדיוק הדרך לעורר השראה.
סוכנויות: VaynerMedia, MartinAgency, 360i
  
מותגים ישראליים בטוויטר
ב- 2021 המותגים הישראליים התחברו גם הם לטוויטר כדי להשיק קמפיינים ולהתחבר עם מה שקורה בעולם בדרכים יצירתיות. להלן 2 מותגים מהשוק הישראלי: שיחות בנושא crypto# תמיד היו פופולריות בטוויטר, אך השנה הנושא המריא עם צמיחה של 42% בציוצים אודות מטבעות קריפטוגרפיים לעומת שנה שעברה. פלטפורמת המסחר הישראלית @eToro התחברה לטוויטר כדי להשיק קמפיין התקנה של האפליקציה שלה והעלתה את המודעות לכך ש- Dogecoin זמין כעת לרכישה ומכירה בזירת המסחר של eToro. בעזרת תוכן חכם ויצירתי, התחברה eToro לשיחה העולמית הדינמית סביב מטבעות קריפטו ועודדה אנשים להוריד ולהתקין את האפליקציה שלה ישירות ממודעת הפרסום.
  
Wix השתמשה בטוויטר להשקת קמפיין You Deserve Better אשר בחר בגישה הומוריסטית כדי לבדל אותה מהמתחרה WordPress והבליטה את הפתרונות שמציעה Wix למקצוענים ולסוכנויות. בעזרת קהילת המפתחים ומעצבי הרשת הפעילה שלה, טוויטר היתה פלטפורמה אידיאלית כדי להגיע לקהל היעד הזה. לפני השקת הקמפיין, Wix שלחו לנציגי WordPress זוג אוזניות כדי "להזהיר" אותם על הקמפיין הגדול המתקרב - ובכך יצרה באז בטוויטר עוד לפני ההשקה. עם למעלה מ- 2.7 מיליון תגובות בטוויטר, הקמפיין עודד אנשים לדבר על Wix, במיוחד בתוך הקהילה של WordPress.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה