דיגיטל וטק

טוויטר במבצע ענק: אלפי חשבונות הוסרו מהרשת

כחלק מהמאבק בפעולות הפצת מידע שגוי הקשורות למדינה זרות, למעלה מ-3,000 חשבונות שמקורם בעיקר בסין, רוסיה ומקסיקו, נחסמו והוסרו. איזו מדינה הובילה בכמות הדפים שנסגרו?
מערכת ice | 
טוויטר (צילום pixabay)
לא רק פייסבוק מרימה את הראש במאבק נגד דיסאינפורמציה וניסיונות לביצוע פעולות בלתי חוקיות בפלטפורמה שלה. אמש (.חמישי) מסרה טוויטר שהיא הסירה יותר מ-3,000 חשבונות שפעלו כפעולות הפצת מידע שגוי הקשורות למדינות זרות.
על פי התיאור, חשבונות הטוויטר שהוסרו נקשרו לפעולות המיוחסות לשש מדינות, כולל מקסיקו, סין ורוסיה, כך נמסר בטוויטר בפוסט בבלוג. מתוך 3,465 חשבונות שהוסרו, 2,160 נקשרו לפעולות המיוחסות לסין.
 
בצל השינוי האחרון שכלל את החלפת המנכ"ל ג'ק דורסי, החברה גם הודיעה שהיא תפתח את מחלקת המחקר של טוויטר בתחילת 2022 כדי לחקור סוגיות של ממשל בפלטפורמות. הפלטפורמה לקחה חלק פעיל במאבק שכזה ממש לאחרונה בבחירות לנשיאות ארצות הברית.
כאמור, פייסבוק הודיעה לאחרונה כי הסירה מהרשת כ-80 דפים, 13 קבוצות ו-141 חשבונות שגרמו לדיסאינפורמציה באירועים פוליטיים ברחבי העולם, כולל ארגון הטרור חמאס, קבוצות מדינה סיניות וחשבונות המנוהלים על ידי קבוצות נגד חיסונים שהשתמשו בטקטיקות מתפתחות כדי לתקוף רופאים באירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה