שיווק ופרסום

כוכבת הטיקטוק יסמין עומרי גורפת את ההצלחה בקמפיין חדש

יסמין עומרי בת ה-20 עם 350 אלף עוקבים בטיקטוק ו-131 אלף עוקבים באינסטגרם, קטפה את הקמפיין בו תפגין את כישורי הריקוד והשירה שלה למותג חטיפים בשם Poof Crunch
מערכת ice | 
יסמין עומרי (צילום אסף לוי)
כוכבת הרשת, אושיית הטיקטוק והאינסטגרם יסמין עומרי תככב בקמפיין עבור המותג POOF (פוף), המשיק סדרת חטיפים מלוחים חדשים, לצעירים בשם "Poof Crunch".
עומרי בת ה-20 עם 350 אלף עוקבים בטיקטוק ו-131 אלף עוקבים באינסטגרם, קטפה את הקמפיין בו תפגין את כישורי הריקוד והשירה שלה, כאשר ברקע השמועות על זוגיות עם בן אל תבורי - זוגיות אותה הכחישה עומרי על הסט: "אני ובן אל חברים מאוד טובים ואני מעדיפה את זה ככה אני לא חושבת שזה יהיה מעבר, אני בזכות עצמי וזה מה שחשוב".
 
בסט הצילומים הוסיפה עומרי לספר על עצמה, על הילדות בת ים, ועל כך שסיימה לאחרונה שירות לאומי וכי היא מתנדבת במד"א. לדבריה, היא עובדת על שינויים חדשים על מנת לקחת את הקריירה שלה שלב אחד קדימה - והדרך לשם גם כפרזנטורית בפרסומות.
לצידה של יסמין הצטלמו טיקטוקרים נוספים, בניהם: האחיות עלמה וליה ציון שהשתתפו בעונה הראשונה של סווגראז וכיום הן כוכבות טיקטוק עם אלפי עוקבים, ארתור אדליין עם 1 מיליון עוקבים, שני שמואלב וניב חביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה