מדדים ומחקרים

הבנקים חוגגים, הנפט מזנק, טסלה מפסיקה בייצור וסימילאק מסתבכת

כמה עמלות משלמים הישראלים על החשבונות? המשבר של רוסיה-אוקראינה גורם למחירי החביות לטפס, העתיד של אל על מתקרב, טראמפ שורף את חנות האפליקציות, מודל 3 מושבת לעת עתה והמזון לתינוקות סיבך את אבוט בענק. ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
בנק ישראל מגביל את הבנקים בגביית עמלות פירעון מוקדם (צילום רמי זרניגר, יוסי זלינגר, יחצ גדי דגון, יחצ-אבשלום ששוני , אורן דאי)
הבנקים עדיין חוגגים: כמה עמלות משלמים הישראלים על החשבונות? העלות הממוצעת להחזקת חשבון בבנק עומדת על כ-24 שקל בחודש, ירידה של 11.5% בהשוואה לעלות בשנת 2019; עיקר העמלות שנגבות ממשקי הבית והעסקים הקטנים הן עמלות ניירות ערך. לידיעה המלאה לחצו כאן.
משבר רוסיה-אוקראינה: הנפט מזנק ל-95 דולר לחבית: הדיווחים בשעות הבוקר המוקדמות על כניסת כוחות צבאיים לאוקראינה הפילו את החוזים על המדדים בארה"ב כשלאחר שהתברר כי מדובר "במלחמת מוחות" יותר מאשר ממלחמת טנקים/ טילים וכן הלאה, נמחקו הירידות. לחצו כאן.
 
רגע האמת של אל-על מתקרב: האם תחזור לידי המדינה? אל על ניהלה מגעים עם בנק הפועלים למכירת נתח ממועדון הלקוחות שלה אך זה נכשל; החברה מנסה לקבל הלוואה של כ-120 מיליון דולר עם שעבוד על סלוטים, נכס שלא ניתן לממש במקרה הצורך. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה בשוק התקשורת: זה המהלך הענק של פרטנר: חברת התקשורת השקיעה מיליוני שקלים במערך שירות לקוחות משודרג של חברת ג'נסיס שיוטמע על ידי TSG, ואמור לאפשר לה לטפל בלקוחות ברמת יעילות חסרת תקדים ולהפחית עומסים במוקדים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
סימילאק הסתבכה בענק: תביעה הוגשה לאחר מוות של תינוקבעקבות שורת מקרים בארה"ב בהם הורים טענו כי ילדיהם חלו בעקבות שימוש בפורמולת מזון התינוקות של אבוט, הורים ל-4 ילדים, ששלושה מהם אושפזו פנו לבית המשפט בטענה להפרות של חוקי הצרכנות הפדרליים והמדינתיים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
טסלה במהלך מטלטל: מפסיקה זמנית את ייצור מודל S: ענקית הרכב של אילון מאסק עוצרת את קו הייצור של הדגם הנפוץ כדי להוסיף פנסי LED של Matrix ופנסים אחוריים חדשים בדומה לרכבי יוקרה כמו ב.מ.וו ומרצדס. לידיעה המלאה לחצו כאן.
טראמפ שובר את App store: מה קרה מרגע ההשקה?אפליקציית Truth Social של טראמפ הושקה ב-Apple App Store וחלק מהמשתמשים דיווחו על בעיות בהרשמה לחשבון או שנוספו לרשימת המתנה עם הודעה: "בשל ביקוש מסיבי, הכנסנו אותך לרשימת ההמתנה שלנו". לידיעה המלאה לחצן כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה