מדדים ומחקרים

חברת YES בבשורה נפלאה: זה הסרט האהוב שישודר בקרוב

"המגינים" - סרט תיעודי של  הסניף הבינלאומי של גרין פרודקשנס, זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע של סידני (SFF) באוסטרליה ויעלה בקרוב לשידור ב-YES דוקו
מערכת ice | 
בניין yes (צילום פלאש 90)
"המגינים" - סרט תיעודי של  הסניף הבינלאומי של גרין פרודקשנס, זכה בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע של סידני (SFF) באוסטרליה. 
הסרט התיעודי על פרשת הצלתו מהסגרה של הכדורגלן  הפליט מבחריין חכים אל עראיבי, אשר הופק בשיתוף עם  Amazon Prime, נבחר על ידי הקהל לסרט התיעודי הטוב ביותר בפסטיבל הסרטים בסידני. הסרט יעלה באמזון פריים באוסטרליה וניו זינלד כבר בסופ"ש הקרוב, ויוקרן בקרוב בישראל ב-YES  דוקו.
 
כזכור, לאחרונה הכריזה חברת YES כי תציע הטבה מיוחדת למצטרפים חדשים ל-yes ול-STINGTV - שלושה חודשי נטפליקס חינם. במקביל, לקוחות קיימים שיבחרו להצטרף לשירותי ענקית הסטרימינג דרך yes ייהנו מחודש מתנה. ההטבה תינתן למשך זמן מוגבל וניתן לממשה בקלות דרך אתר yes. שיתוף הפעולה בין yes ובין ענקית הסטרימינג החל לפני כשנה ומאפשר ללקוחות yes לקבל מחיר מוזל, חשבונית אחת ולהנות מכל התכנים הטובים בעולם במקום אחד.
חברת yes היא היחידה כרגע בשוק הטלוויזיה המחזיקה בשיתופי פעולה עם ענקיות הסטרימינג הבינלאומיות: דיסני פלוס, דיסקברי פלוס ונטפליקס. על פי החברה והדוחות הכספיים האחרונים ישנה עלייה מתמדת בכמות המצטרפים לחבילות האחודות הכוללת גם את ענקיות הסטרימינג וגם את yes+FIBER הכולל חיבור לסיבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה