ויראלי

לאחר האלימות הקשה בדרבי החיפאי, אלונה ברקת עקצה את יענקל'ה שחר

בדרבי החיפאי פרצה קטטה המונית בין השחקנים של שתי הקבוצות ואפילו גם חברי הנהלה היו מעורבים. מי שמיהרה לעקוץ - זו הבעלים של הפועל באר שבע, זאת לאחר שהבעלים של מכבי חיפה התבטא בחריפות כנגד שחקן הקבוצה בשבוע שעבר
ארנולד נטייב | 
יענק'לה שחר, אלונה ברקת (צילום קובי גדעון לעמ, פלאש 90/ יונתן סינדל)
הבלאגן בכדורגל הישראלי נמשך: אמש (רביעי), בדרבי החיפאי פרצה קטטה המונית בין השחקנים של שתי הקבוצות ואפילו גם חברי הנהלה. מי שמיהרה לעקוץ - זו אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, זאת לאחר שהבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר התבטא בחריפות בשבוע שעבר כנגד שחקן הקבוצה שבבעלותה. 
שחר אמר בשבוע שעבר ב-102FM, על שחקן הפועל באר שבע ג'וסוואה שהואשם ביריקה על שחקן מכבי תל אביב: “הייתי נותן לז'וסוואה סטירה ומטוס הביתה”. כעת אלונה עקצה בחזרה ואמרה: "מעניין כמה כרטיסי טיסה יונפקו הלילה".
  
שחקן הכדורגל של הפועל באר שבע - ג'וסוואה הגיב גם כן, בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו: "כרטיסים חינם" ומצרף אימוג'י של השתקה לעברו של שחר והמבקרים. 
מנהלת הליגה החליטה לגנות את האירוע החמור. יחד עם זאת, העונש צפוי להיות חמור יותר לאחר החלטת בית הדין של ההתאחדות. כעת נותר לחכות ולראות האם בית הדין יחליט להגיב בחומרה כפי שעשה במקרה של הפועל באר שבע. 
כזכור, בשבוע שעבר פרצה סערה בעקבות התבטאות חריגה של שדר הספורט שגיא כהן על תושבי באר שבע, לאחר הרחקתו של שחקן הפועל באר שבע במשחק נגד מכבי תל אביב. כהן התנצל על דבריו וטען כי לא הייתה בכוונתו להעליב את תושבי באר שבע והוא אפילו לא התכוון אליהם כלל. 
 
כהן אמר: "אין מה להאשים את ג'וסוואה, יש לו סעיף בחוזה שמחייב אותו להתנהג בהתאם לערכים בתרבות המקומית". הבעלים של הקבוצה, אלונה ברקת לא אהבה את ההתבטאות בלשון המעטה וצייצה: "גזענות 2021, בשם אוהדי הפועל באר שבע תושבי באר שבע והדרום כולו אני אומרת לך תתבייש!!!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה