ויראלי

כך הגיבה אשתו של הזוכה בפרס הגדול בהיסטוריה בלוטו

לאחר שהעיר אותה משנתה, בני הזוג לא הצליחו להירדם ודיברו עד אור הבוקר מה יעשו עם זכיית הענק שנפלה לידיהם. ההחלטה: קודם כל מעדכנים את בני המשפחה ויעניקו להם חלק מהכסף. אבל הבעל יילך לעבודה כרגיל באותו היום
מערכת ice |  1
לוטו (צילום פלאש 90/ אביר סולטן)
אחרי חמש הגרלות עקרות שבהן הפרס הגדול אי פעם של מפעל הפיס עמד על הפרק, מנחש בודד השיג את 80 מיליון השקלים בדאבל לוטו ובכך הפך לזוכה בפרס המקסימלי שחולק אי פעם.
על פי נתוני מפעל הפיס, הזוכה, גבר בשנות ה-30 לחייו, מתגורר באזור המרכז, בעך עסק בתחום האסתטיקה, נשוי ואב לשלושה ילדים. למרבה הפלא: למרות הזכייה הענקית, הזוכה הלך באותו היום לעבודה כרגיל לפני שהגיע לפדות את הפרס הגדול.
 
הזוכה המאושר התוודה כי זו הפעם הראשונה בחייו שמילא טופס לוטו, וזאת לאחר שהפרס מאוד גבוה: "לא הכרתי את חוקי ההגרלה", הוסיף והזכיין הסביר לו כיצד למלא. מייד לאחר השידור בטלוויזיה, גלש הזוכה לאתר מפעל הפיס והבין כי הוא הזוכה: "הרגשתי מעין אור כזה שאני לא יכול להסביר".
למרות שעת הלילה המאוחרת, הוא העיר את אשתו משנתה העמוקה ולחש לה "נראה לי שזכינו בלוטו". לדבריו, היא בהתחלה לא הבינה אך כמובן שמאוד שמחה. בני הזוג לא הסתירו בסוד את זכייתם ושיתפו את בני משפחתם הקרובים.
 
באותו הלילה בני הזוג לא הצליחו להירדם: "לא עצמתי עין. האדרנלין בגוף לא אפשר לי להירדם", סיפר הזוכה. שניהם ישבו בסלון עד שש בבוקר ושוחחו מה יעשו עם הכסף. ההחלטה: להעניק חלק מהזכייה קודם כל להורים ולאחים שלהם, ולגבי השאר יחליטו בהמשך: "לא חסר לנו שום דבר בחיים. פיתחתי קריירה שמפרנסת היטב את משפחתי ויש לנו אורח חיים שאנחנו מסופקים בו. מה שכן, תמיד אפשר טיפה לשדרג את מה שיש ומה שבטוח הוא שכרגע נבטיח את עתיד הילדים והמשפחות שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק במגזר הערבי דואגים למשפחות אצל יהודים הכל בסוד (ל"ת)
    מפעל התחת 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור