ויראלי

זוכי האירוויזיון מכרו את הגביע בכמיליון דולר - זו הסיבה

זוכי האירוויזיון האוקראינים, חברי להקת קאלוש, ערכו מכירה פומבית באינסטגרם, בסיומה מכרו את הגביע ב-900 אלף דולר, כאשר הסכום כולו ייתרם לצבא האוקראיני. וגם: כמה קיבלה על "כובע הדלי הוורוד" של הסולן?
מערכת ice |  2
להקת קאלוש (צילום צילום מסך מיוטיוב)
רק לפני כמספר ימים הודיעו חברי להקת קאלוש, זוכי האירוויזיון האוקראינים, כי הם מעמידים למכירה פומבית את גביע הזכייה בתחרות השירה היוקרתית וכן את "כובע הדלי הוורוד" אותו חבש סולן הלהקה במהלך התחרות. כעת, הלהקה הודיעה כי הצליחה למכור את הפריטים בסכום נכבד שישמש כל כולו כתרומה עבור הצבא האוקראיני שמתמודד במלחמה מול רוסיה. 
סולן הלהקה, אולה פסיוק, העביר את המכירה הפומבית בשידור חי באינסטגרם, בסיומה, הגביע היוקרתי נמכר בלא פחות מ-900 אלף דולר, כשהלקוח הייתה קהילת המטבעות הקריפטוגרפיים WhiteBIT. "חברים, אתם לא אמיתיים! תודה לכל מי שתרם", כתב אולה בסטורי שלו באינסטגרם בעקבות המכירה הפומבית. "מעולם לא נאסף כל כך הרבה כסף במהלך מסע התרמה".
ומה יעשה הצבא האוקראיני עם הכסף? על פי הפרסומים באוקראינה, הסכום יופנה לרכישת שלוש מערכות מזל"ט PD-2 עבור הצבא האוקראיני. המל"ט יכול לרחף מעל מטרה ולהפיל מטען כולל "תרופות חיוניות, אספקת תחמושת וערכות חילוץ".
כאמור, גביע אירוויזיון 2022 לא היה הפרס היחיד שהוצע. להקת קאלוש ערכה גם הגרלה על כובע הדלי הוורוד הייחודי שלהם. שלא כמו הגביע, שהוענק למציע הגבוה ביותר, על הכובע נערכה הגרלה, שעלות הכניסה אליה הייתה כ-200 גריבניה בלבד (בערך 5 אירו), 
כאשר סך התרומות המצטבר מההגרלה הגיע ל-11 מיליון גרביניה שמשתווים לבערך 350 אלף אירו. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרגש ומעורר הערכה רבה. (ל"ת)
    מרב 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גביע
    AG 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור