קריפטו

רכישת קריפטו בשקלים: כרטיס האשראי החדש יצא לדרך

כרטיס האשראי הצובר ביטקוין בהתאם למחזור העסקות בכרטיס יצא לדרך, ומעתה ניתן לרכוש מטבעות קריפטו באמצעות אשראי ישראלי ישירות בשקלים
מערכת ice | 
רכישת מטבעות ביטקוין דרך האשראי (צילום pixabay, freepik)
האשראי הראשון הצובר ביטקוין בהתאם למחזור העסקאות בכרטיס האשראי, עליו הוכרז לפני פחות משבועיים, קיבל את האישורים הרגולטוריים הנדרשים, ומהיום ניתן להזמין את הכרטיס ולהשתמש בו, כך הודיעה חברת Max, שהשיקה את הכרטיס בשיתוף Bits of Gold ו-VISA.
 
עם קבלת והפעלת כרטיס הוויזה, ייפתח עבור הלקוחות חשבון ייעודי, אליו יועבר הסכום שנצבר מהקניות בכרטיס בש"ח ויומר אוטומטית לחלקי ביטקוין, עליהם ניתן יהיה לעקוב באפליקציה ייעודית. בחשבון שנפתח ב-Bits of Gold, יוכלו מחזיקי הכרטיס לקנות באמצעותו: ביטקוין, אית'ריום ובהמשך מטבעות נוספים, בהנחה של 6% על עמלת רכישת המטבעות הדיגיטליים.
 
כמו כן, מעתה  תתאפשר רכישת מטבעות דיגיטליים, בכל כרטיס אשראי ישראלי, ישירות בשקלים ללא עלות המרת מט"ח כפי שהיה נדרש עד היום .
בחברת מקס מציינים כי לפי ניתוח של שוק המטבעות והנכסים הדיגיטליים בישראל, שפרסמה חברת TASC בחודש מרץ האחרון, מוערך כי בישראל 3-4% מהאוכלוסייה הבוגרת משקיעים בתחום המטבעות הדיגיטליים, בבריטניה 4.5% ובארה"ב למעלה מ-10%.
כ-72% מחזיקים בשווי מטבעות הנמוך מ-10,000 שקלים, ו-96% מחזיקים בשווי הנמוך מ-100,000 שקלים, כ-30% מהמשקיעים חוו הונאה או מכירים מישהו שחווה הונאה בתחום, ולמעלה מ-80% טרם ניסו למשוך את כספם חזרה למערכת הבנקאית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה