דיגיטל וטק

הישג מטורף לטיקטוק: יותר הורדות מפייסבוק ואינסטגרם יחד

הרשת החברתית הצעירה הצליחה לעקוף פעם נוספת את הרשתות החברתיות הוותיקות יותר במספר ההורדות בתחילת השנה – ועל הדרך הגיעה לכמה ציוני דרך חשובים
יאיר מור | 
טיקטוק (צילום unsplash)
הרשת החברתית הסינית טיקטוק ממשיכה לנפץ שיאים, וברבעון הראשון של 2022 רשמה שני ציוני דרך חשובים, כך לפי נתוני חברת מחקר האפליקציות Sensor Tower.
טיקטוק היתה האפליקציה בעלת מספר ההורדות הגבוה ביותר בחודשים ינואר עד מרץ – אך זה אינו חידוש, וכבר קרה בשנה הקודמת. ההישג הגדול הוא מספרי ההורדות: האפליקציה הורדה בתקופה הזו יותר מ-180 מיליון פעמים, וסך כל ההורדות שלה מאז השקתה ב-2017 חצה את רף ה-3.5 מיליארד. החברה ציינה כי טיקטוק היא האפליקציה החמישית בהיסטוריה שחוצה את הקו הזה, כאשר כל ארבע הקודמות – פייסבוק, וואטסאפ, מסנג'ר ואינסטגרם – שייכות למטא, כך ש-ByteDance, החברה המפעילה את טיקטוק, היא החברה השנייה בהיסטוריה שרושמת הישג כזה.
מספר ההורדות של טיקטוק היה גבוה משמעותית מזה של המתחרות – אינסטגרם זכתה לכ-160 מיליון הורדות ברבעון הראשון, בעוד את פייסבוק הורידו כ-155 מיליון משתמשים. אך נתון מעניין במיוחד הוא מספרי ההורדות בחנות של אפל: באפ-סטור עמד מספר ההורדות של טיקטוק על יותר מ-70 מיליון – יותר מאינסטגרם (כ-35 מיליון) ופייסבוק (פחות מ-33 מיליון) יחד.
טיקטוק אף הובילה את מצעד ההורדות בחלוקה ליבשות בכל העולם מלבד יבשת אחת – אסיה, שממנה היא מגיעה. דווקא שם, אינסטגרם נמצאת במקום הראשון ופייסבוק בשני. עם זאת, בחלוקה לחנויות, בחנות של אפל באסיה טיקטוק מובילה בענק, עם יותר הורדות מכל האפליקציות של מטא – אינסטגרם, פייסבוק, וואטסאפ ומסנג'ר – יחד.
סנסור טאואר ציינה גם כי CapCut, אפליקציית עריכת הווידאו של ByteDance, נמצאת במקום התשיעי בסה"כ עם כ-90 מיליון הורדות ומקום שישי באפ-סטור עם 30 מיליון הורדות; וכי בדירוג לפי חברות, בייטדאנס מדורגת במקום השלישי עם כ-340 מיליון הורדות, אחרי מטא עם כ-630 מיליון וגוגל עם מעט פחות מזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה