ויראלי

בני גנץ מציג: כך תפתחו בקבוק מבלי להשתמש בידיים

גם שנים לאחר השחרור מהצבא, שר הביטחון גנץ עדיין מרגיש כמו חייל, ובזמן ההמתנה לנחיתת ביידן נצפה בפעולה משונה במיוחד. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
גנץ בביקור הנשיא ביידן (צילום צילום מסך)
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נחת לפני כשעה קלה בישראל לביקור רשמי, ופגש את הנשיא יצחק הרצוג, רה"מ יאיר לפיד ורה"מ החליפי נפתלי בנט. שרי הממשלה ישבו בסמוך וקיבלו את פניו של נשיא ארה"ב בשעה שהיתה חמה במיוחד, ולכן ציידו אותם בבקבוק מים.
בעדשת המצלמה נתפס שר הביטחון בני גנץ באקט קצת מוזר, מנסה לפתוח את בקבוק המים שלו עם הפה, והצופים מנסים להבין מדוע הוא עושה זאת.
 
 פורסם בטוויטר של אוריה כנף
התגובות ברשת לא איחרו להגיע, ואושיית הרשת מתן בלומנבטל כתב בציוץ, "הבנאדם כל כך נואש להיות מרכז שהוא לא מסוגל לבחור באיזו יד לפתוח את הבקבוק." גם הקומיקאי גיא אדלר הגיב וכתב בציניות, "כל פעם שאני חושב שאני לא רוצה שגנץ ייצג אותי בשום צורה הוא הולך ועושה משהו כל כך מפגר שאני אומר: זה. זה האיש שלי."
 
העיתונאי טל שורר נזכר בעוד מעשייה של גנץ מהעבר, "מזכיר לי ביקור של בני גנץ בחדשות 10 לפני שנתיים/שלוש. הגישו לו קפה, הוא הוסיף סוכר ועירבב עם הידית של המשקפיים. גם בחליפה והכל, האיש חייל."
הנשיא ביידן נחת בישראל, ואת פניו קיבלו בטקס חגיגי ראשי המדינה. בנאומו סיפר ביידן כי אביו סיפר לו כילד על מה שקרה בשואה והצהיר "נילחם באנטישמיות בכל מקום. הבטחת "'לעולם לא עוד 'קיימת' ". עוד התייחס ביידן לביקור הראשון שלו בישראל "ביקרתי כאן עוד בתקופת גולדה מאיר זמן קצת לפני פתיחת מלחמת יום הכיפורים. רבין היה שם. היתה לי הזכות לחיות לצד ההיסטוריה של המדינה הזו. זה הביקור העשירי שלי כאן. הקשר חזק עד העצם", ואף הוסיף כי "הקשר בין ארה״ב לישראל הוא החזק ביותר שהיה אי פעם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה