תקשורת ומדיה

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נחת בישראל - צפו בשידור החי

נשיא ביידן נחת בשעה זו בישראל- את פניו מקבלים ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, ראש הממשלה החליפי נפתלי ובנט, ונשיא המדינה יצחק הרצוג; צפו בשידור החי מטקס קבלת הפנים
מערכת ice | 
גו ביידן (צילום Matty Stern US Embassy)

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נחת בשעה זו בישראל, את פניו יקבלו בטקס חגיגי ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט, ונשיא המדינה יצחק הרצוג. בטקס יונוגנו הימנוני שתי המדינות בליווי שטיח אדום ודגלים, כמו כן ישאו הנוכחים דברי ברכה קצרה. 

בהמשך הביקור, הנשיא צפוי לקיים דיונים מדיניים, לסייר בירושלים וכן בשטחי הרשות הפלסטינית. טרם הביקור האמריקאים הודיעו כי ביידן לא מתכנן להעלות הצעה לחידוש המו"מ עם הפלסטינים, כשלצד זאת ברקע כוונתם לפתוח מחדש את הקונסוליה לקשר עם הפסלטינים בירושלים, מהלך הזוכה להתנגדות ממשלת ישראל. 
 


בעקבות הגעתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לישראל, משרד התחבורה הודיע כי יחולו שינויים במסלולי התחבורה הציבורית אל ומירושלים ובתוך העיר, בהתאם לחסימות המשטרה, בימים רביעי, חמישי ושישי 13-15 ביולי). 
רכבת ישראל תפעל כסדרה בקו ירושלים-הרצליה. במידת הצורך, יופעלו רכבות נוספות שיועמדו בכוננות. עם חסימת המשטרה את כביש 1 משעות הצהריים, יוסטו הקווים הבין-עירוניים לדרכים חלופיות, ובראשן 443.


 כמו כן, בהתאם לחסימות הצירים על ידי המשטרה ברחבי ירושלים, יחולו שינויים בקווים העירוניים, עד יום שישי. הרכבת הקלה תוסיף לפעול, כפוף לעבודות התשתית המבוצעות בימים אלה. ביום שישי, הרכבת הקלה בירושלים תפעל עד גבעת המבתר בין השעות 08:00 ועד 12:00.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה