עסקי ספורט

מהראשונות בעולם: מכבי תל אביב במהלך טכנולוגי פורץ דרך

מכבי תל אביב יוצאת במהלך פורץ דרך ומשיקה את אפליקציית MaccabiVerse לשימוש במשקפי מציאות מדומה (VR), יחד עם חברת Divo. האפליקציה כוללת עולם שלם של הקבוצה בצבעי צהוב כחול, החל מהנפת תארים ועד לאצטדיון בלומפילד
מערכת ice | 
מיטשל גולדהאר (צילום פייסבוק/ מיטשל גולדהאר, shutterstock)
מכבי תל אביב השיקה היום (חמישי) את אפליקציית MaccabiVerse, אפליקציה פורצת דרך לשימוש במשקפי VR (מציאות מדומה) והיא אחת מהקבוצות הראשונות בעולם לעשות זאת. העבודה על הפרויקט החלה לפני כשנתיים, והיא נעשתה בשיתוף פעולה עם חברת Divo המומחית בתחום.
אז מה האפליקציה כוללת? עולם וירטואלי שלם המחולק למספר חללים מלאים בצהוב-כחול, צבעי הקבוצה. חוויית צפייה עוצמתית בסרטוני 360 מעלות ממשחקים, שערים, אימונים ועוד, הניפו שלל תארים היסטוריים בהם זכה המועדון משנות ה-20 של המאה הקודמת ועד היום ואפילו קנו את מדי המשחק הבאים שלכם בגירסה הוירטואלית של חנות המועדון. מתחם אוהדים באצטדיון בלומפילד גם יחכה לכם באפליקציה, שעבר מידול מדוייק, ובו תוכלו לבלות עם אוהדים נוספים, לשחק איתם בכדור על הדשא, לצלם סלפי ובעתיד גם להנות ממפגשי אוהדים-שחקנים וירטואלים ועוד. 
 
במהלך האירוע אמר מנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד: כשראיתי את משקפיי ה-VR בהתחלה לא הבנתי על מה ההייפ. רק כשהרכבתי אותן בעצמי נחשפתי לעולם מדהים, אם תרצו מקביל, ששואב אותך לחוויה מסוג אחר לגמרי. 
טל דותן, מייסד Divo אמר: "לאחר איפיון ופיתוח אינטנסיבי אני שמח להוציא לאור את האפליקציה שבה לקח חלק הצוות המסור של המחלקות השונות במכבי תל אביב. המועדון אפשר ל-Divo גישה בכל היבט. אני שמח ונרגש מהרגע בו הקהל הרחב יפגוש את האפליקציה ומזמין את האוהדים ליצור קשר ולכתוב לנו פידבקים בכדי שנשפר את MaccabiVerse לחוויית האהדה הכי מעצימה שאפשר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה