עסקי ספורט

יעקב שחר הכריע: זה המנכ"ל החדש של מכבי חיפה

במועדון הכדורגל מכבי חיפה, הכריעו לאחר שלושה חודשים על זהותו של המנכ"ל החדש שיחליף את אסף בן דב. בעלי הקבוצה, איש העסקים יעקב שחר, השאיר הפעם את הבחירה מבפנים וקידם את מנהל מחלקת הנוער איציק עובדיה
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
לאחר הודעתו המפתיעה של המנכ"ל אסף בן דב, 53, כי יעזוב בסוף השנה, בעלי המועדון, איש העסקים יעקב שחר, הכריע על זהותו של המנכ"ל החדש של מכבי חיפה והשאיר את הבחירה בבית: איציק עובדיה, מנהל מחלקת הנוער.
כזכור, לאחר חמש  וחצי שנים, אסף בן דב מנכ"ל מועדון הכדורגל מכבי חיפה הגיע בתחילת דצמבר לסיכום עם ראשי המועדון על כך שיעזוב בסיום עונת המשחקים 2021/2022.
 
בן דב שלח הודעה לבכירי המועדון שבה הוא הודיע על עזיבה: "שותפות ושותפים יקרים, לפני מספר שבועות ביקשתי מנשיא המועדון לסיים את תפקידי לאחר שש שנים מוצלחות, מאתגרות ומהנות לאור רצוני להמשיך לאתגרים חדשים. תזמון הפרסום הבוקר בא עלינו בהפתעה, התוכנית היתה לצאת באופן מסודר לקראת סוף העונה. יש לכולנו אתגרים ניהוליים, מקצועיים ואסטרטגים למימוש עוד העונה וכמובן מעבר אליה. אני דורש מעצמי ומכל אחת ואחד ממכם להשאר ממוקדים, עירניים ומוכנים לאתגרים והמשימות. יהיה לנו זמן לסיכומים, הסברים, שיחות ופרידות, לא כעת. סומך, מעריך אתכם ובעיקר אוהב".
בן דב שימש החל משנת 2007 כמנכ"ל המשביר לצרכן עד שעזב אך המשיך לשמש כיועץ חיצוני. במאי 2016, בן דב מונה לתפקיד מנכ"ל מכבי חיפה במקומו של איתמר צ'יזיק. 

איציק עובדיה. צילום: מכבי חיפה
על פי הודעתו של יעקב שחר: ""לאחר הודעתו של מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, על כוונתו לפרוש מהתפקיד בתום עונת 21/22, קיבלנו פניות רבות של מועמדים. עם חלקם נפגשנו, כולם מועמדים ראויים, החלטנו לתת עדיפות לאיש מתוך המערכת ולקדם את מנהל מחלקת הנוער שלנו, איציק עובדיה, לתפקיד המנכ"ל. אנו בטוחים שאיציק ינווט את המועדון להישגים נוספים.
בהזדמנות זו אני מודה לאסף, ממנו ניפרד בסוף העונה, על תרומתו הרבה לקידום המועדון במשך שש שנות כהונתו כמנכ"ל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה