עסקי ספורט

מחדל ברכבת ישראל: איך אוהדי הנבחרת יחזרו מהמשחק?

משחקה של ישראל מול איסלנד בחיפה יסתיים בשעה מאוחרת, וברכבת החליטו שלא להפעיל קו לילי בחזרה למרכז: "מבדיקה יזומה עלה כי מדובר על צפי קהל נמוך, אשר אינו מצריך תגבור רכבות"
מערכת ice |  1
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
בשנה האחרונה, יותר ויותר טענות נשמעות בקרב אוהדי הכדורגל בישראל על היחס כלפיהם. מחירי הכרטיסים היקרים, עונשי הרדיוסים, היעדר תחבורה ציבורית, אלימות משטרתית ועוד, גורמים לקהל הרחב לחשוב פעמיים לפני שהוא מגיע למשחק. אם כל זה לא מספיק, היום (רביעי) נודע כי רכבת ישראל לא תפעיל רכבת חזרה ממשחקה של נבחרת ישראל מחר מול איסלנד באצטדיון סמי עופר שבחיפה. 
המשחק של הנבחרת במחזור הראשון של ליגת האומות יסתיים רק באזור השעה 23:45, שעה שבה רכבת ישראל אינה מוציאה רכבות למרכז. הטענה המרכזית שעולה הינה עבודות פרויקט החשמול של המסילה.
 
ח"כ סימון דוידסון, פנה לשרת התחבורה מרב מיכאלי בבקשה לשנות את ההחלטה ולדאוג לאוהדים לרכבות אחרי המשחק. במכתב שנשלח לשרה נכתב: “תחבורה ציבורית נועדה לענות על צורכי הציבור. אירועי הספורט הגדולים הם ללא ספק אירועים המצדיקים מענה ייחודי והיערכות מוקדמת ומתואמת עבור קהל האוהדים".
 
מרכבת ישראל נמסר בתגובה: “רכבת ישראל נמצאת בקשר הדוק עם ההתאחדות לכדורגל וכלל הגופים המסדרים. לקראת המשחק, לא התקבלה כל פנייה מטעם ההתאחדות לתגבור רכבות סביב המשחק, ומבדיקה יזומה שנעשתה על ידי נציגי הרכבת אל מול ההתאחדות עלה כי מדובר על צפי קהל נמוך, אשר אינו מצריך תגבור רכבות".
 
עוד נמסר כי "בהתאם לצפי ולתשובה שהועברה מטעם ההתאחדות, נערכה הרכבת לביצוע עבודות חשמול בקו החוף, שהן חלק מפרויקט לאומי בעל חשיבות מרבית, ומבוצע בשעות הלילה על מנת שלא לפגוע בשירות השוטף לנוסעים במהלך שעות היום”.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וזה שאין רכבות לנתב"ג בלילה מאז הקורונה
    נוסעת 06/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניצלו את המצב להפסיק את הרכבות לילה כשנתב"ג נסגר ולא חידשו אותם. ומי שרוצה להגיע לנתב"ג לטיסות לפנות בוקר מהצפון חייב לקחת מונית או למצוא טרמפ. הם עושים מה שבא להם כי הם מונופול
    סגור