עסקי ספורט

זו קבוצת ה-NBA שנייקי מעוניינת לרכוש בשני מיליארד דולר

ע"פ כתבים אמינים ברשת ESPN האמריקאית, בעלי ענקית ההלבשה, המיליארדר פיל נייט, הגיש הצעה בגובה 2 מיליארד דולר לרכישת פורטלנד טרייל בלייזרס. בדרך למהפך בליגה הטובה בעולם?
מערכת ice | 
נייקי (צילום unsplash)
גמר ה-NBA בין בוסטון סלטיקס לגולדן סטייט ווריורס יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי), כאשר הסלטיקס עלו ליתרון 0:1 בסדרה. אלא שאלה ממש לא החדשות הכי חמות שמגיעות כרגע מכיוונה של הליגה הטובה בעולם. 
על פי דיווחים שמתפרסמים בארה"ב היום (שישי), פיל נייט, הבעלים והמייסד של ענקית האופנה וההלבשה נייקי, הגיש הצעה בגובה 2 מיליארד דולר לרכישת קבוצת פורטלנד טרייל בלייזרס, מידע שאומת על ידי כתבים באתרים הפופולריים ESPN וניו יורק. מגזין פורבס העריך לאחרונה את הונו של נייט ומשפחתו בכ-47 מיליארד דולר. 
 
אלן סמולינסקי, בעל חלק מקבוצת הניהול של הלוס אנג'לס דודג'רס מליגת הבייסבול, הוא גם חלק מההצעה, לפי ESPN וניו יורק טיימס. מגזין פורבס העריך שהבלייזרס שווה 2.05 מיליארד דולר בהערכת אוקטובר 2021.
אם העסקה אכן תצא לפועל, זו תהיה המכירה הראשונה של קבוצת NBA מאז שמייסד עליבאבא והמיליארדר ג'ו טסאי קנה את ברוקלין נטס ב-2019 בעסקת שיא בשווי 3.3 מיליארד דולר. הבלייזרס היו בבעלות מייסד שותף של מיקרוסופט פול אלן עד מותו ב-2018, וכעת הם בבעלות נאמנות משפחתית. נייט בן ה-84 הוכנס להיכל התהילה של הכדורסל ב-2012 על תרומתה של נייקי לספורט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה