עסקי ספורט

ניימאר לא רצוי בפ.ס.ז', אלה הפיצויים האסטרונומיים שהוא דורש

במועדון הצרפתי כבר הודיעו לכוכב הברזילאי כי הוא לא בתכניות המקצועיות לעונה הקרובה, אך הוא לא מוכן לוותר על סנט אחד ממה שמגיע לו ודורש פיצויים בסכום מפלצתי
מערכת ice | 
ניימאר (צילום אינסטגרם/ ניימאר)
ב-2017 ניימאר הפך לשחקן הכדורגל היקר בהיסטוריה. לא פחות מ-222 מיליון אירו שילמה פאריס סן ז'רמן בעסקה היקרה בתולדות הענף לברצלונה בעבור הכוכב הברזילאי, שבטח לא דמיין שכעבור חמש שנים, הוא יהפוך ללא רצוי אצל הקבוצה מבירת צרפת. 
ניימאר, שכבר התבשר על כך כי הוא לא נמצא בתכניות המקצועיות של פ.ס.ז' לעונה הקרובה, לא מוכן לוותר על סנט מהבעלים הקטארי נאסר אל חלאיפי. על פי דיווח שמתפרסם באתר 'אל פאיס', הכוכב הברזילאי, שחוזהו חודש אוטומטית עד 2027 בתום העונה האחרונה, דורש לא פחות מ-200 מיליון אירו כפיצויים על מנת להשתחרר מיידית מהקבוצה. 
במהלך חמש שנותיו בפאריס, ניימאר עמד לא מעט בכותרות, לאוו דווקא מהסיבות החיוביות, כאשר מעל כולן עמדה הסאגה המתוקשרת מול ברצלונה, אליה השתוקק לחזור לפני שנתיים, מה שהביא לבוז צורם מהקהל בפארק דה פרינס. “הוא לא אוהב להתאמן", כך צוטט גורם בהנהלה כשהוא מדבר על היכולת המקצועית של השחקן, "הוא שיחק עם שלושה או ארבעה קילו עודפים במשך שנה, אבל הוא כן היה משחקני ההתקפה המובילים, שרצו הכי הרבה וניסו לסייע גם בהגנה”.
הברזילאי, שמשתכר בפאריס סן ז'רמן בסכום מפלצתי שעומד על לא פחות מ-40 מיליון אירו לעונה, לא הצליח להצדיק את הסכום ולממש את המטרה שלשמה הגיע - להביא את גביע ליגת האלופות לעיר האורות. כעת, כשברקע המונדיאל בקטאר בעוד ארבעה חודשים, הוא ינסה למצוא לעצמו יעד חדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה