עסקי ספורט

משכורות עתק: מי מרוויח יותר – מסי או ניימאר?

בל'אקיפ' הצרפתי פרסמו את רשימת המשתכרים החודשית בליגה המקומית. האם הברזילאי גבר על הצרפתי? ומאיזו קבוצה מגיעים המשתכרים הבכירים? כל המספרים בפנים  
מערכת ice | 
ליונל מסי, ניימאר (צילום ויקיפדיה)
בתוך הטירוף והקטסטרופה שהפכו להיות מנת חלקה של פאריס סן ז'רמן אחרי ההדחה מליגת האלופות, בצרפת חושפים כעת את אחד הפרטים העסיסיים ביותר הנוגעים לקבוצת הכוכבים, שבכל מקרה תסמן את העונה הנוכחית ככישלון גדול.
העיתון הצרפתי ל'אקיפ פרסם את רשימת המשתכרים הבכירים בליגה הצרפתית, כאשר רובם ככולם מגיעים באופן לא מפתיע מהמועדון העשיר מבירת צרפת. על פי הנתונים שנחשפו, הכוללים את 20 שחקני הליגה הצרפתית הרווחיים ביותר, עולה כי לא פחות מ-14 המקומות הראשונים שייכים לשחקנים של סן ז'רמן, ובסך הכל מתוך 20 שחקנים 18 משתייכים למועדון הפאר המוליך בבטחה את טבלת הליגה.
 
אז מי ניצח בדו קרב הפרטי בין שני כוכבי הענק מדרום אמריקה, מסי וניימאר? ניימאר הוא בכיר המשתכרים החודשי בצרפת עם שכר של כ-4 מיליון יורו, בעוד ליאו מסי במקום השני עם 3,375,000 מיליון יורו. החלוץ קיליאן אמבפה, שצפוי לשחק בעונה הבאה בריאל מדריד, מדורג שלישי עם שכר חודשי של 2,220,000 מיליון יורו.
אחריהם ברשימה ניצבים מרקיניוס ומרקו וראטי, שמרוויחים שכר חודשי של 1,200,000 מיליון יורו כל אחד. עוד ברשימת המשתכרים הבכירים אשרף חכימי (1,083,000 מיליון יורו), קיילור נבאס (מיליון יורו), אנחל די מריה (950,000 אלף יורו) וכן ג’ורגי’נו ויינאלדום ודונארומה (916,000 יורו כל אחד).
 
כאמור, כל 14 המקומות הראשונים שייכים לשחקני סן ז'רמן, כאשר במקום ה-15 מדורג ויסאם בן ידר ממונאקו 650,000 יורו בחודש. אגב, במקום ה-18 נמצא אקס ברצלונה וארסנל, ססק פברגאס, כיום במונאקו, עם שכר חודשי של 600 אלף יורו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה