עסקי ספורט

ניימאר יימכר? תג המחיר האסטרונומי שהציבה פ.ס.ז' נחשף

פאריס סן ז'רמן העמידה את מחירו של הכוכב הברזילאי על 90 מיליון יורו, כך על פי דיווח בסקיי ספורטס. האם יימכר לאחת הגדולות?
מערכת ice | 
ניימאר (צילום ניימאר מתוך אינסטגראם)
בחשבון אחרון, בכלל לא בטוח שהשידוך בין ניימאר לפאריס סן ז'רמן עשה טוב לשני הצדדים. הקבוצה הצרפתית אמנם טיילה לאליפות, אבל איכזבה מאוד בליגת האלופות וסיימה את דרכה מוקדם מן המצופה.
 
כעת, במסגרת ההכנות לעונה הבאה, נראה כי במועדון ישמחו מאוד למכור את הכדורגלן הברזילאי למרבה במחיר. כזכור, נרכש ניימאר לפני כחמש שנים על ידי סן ז'רמן תמורת סכום דמיוני של 222 מיליון יורו, אבל מגפת הקורונה, כמו גם היכולת הפושרת של השחקן במשחקים הקריטיים, הבהירו היטב גם לקברניטי הקבוצה שאת ההשקעה בו הם יתקשו מאוד להחזיר.
אבל האם באמת יש באפשרותם למכור את הכוכב שחתום עד 2025? קשה לדעת. על פי דיווח בסקיי ספורטס, בסן ז'רמן נקבו בסכום שידרשו עבור ניימאר – 90 מיליון יורו, לא פחות. יחד עם זאת, כאמור, השחקן לא בדיוק נמצא בפורמה טובה, וקשה להאמין שתהיה קבוצה שתחפוץ לשאת בעלות שכרו.
 
למי ששכח, נזכיר כי חגיגות האליפות של פ.ס.ז' היו צוננות במיוחד, כאשר אוהדיה המאוכזבים של הקבוצה הגדילו לעשות וליוו את פעולותיו של השחקן בשריקות בוז צורמות. ניימאר אף ענה להם בזלזול כשאמר: "הם יתעייפו מזה בשלב מסוים. יש לי חוזה לעוד שלוש שנים". גם שרשרת הפציעות שעבר לא מוסיפות הן למעמדו בקבוצתו הנוכחית והן לאפשרות שיזכה להצעות מפתות מבחוץ. כך או אחרת, יהיה מעניין לעקוב לאן מועדות פניו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה