מדדים ומחקרים

מסי, לברון, ניימאר או רונאלדו? זה הספורטאי המרוויח בתבל

ליונל מסי בראש רשימת הספורטאים בעלי השכר הגבוה ביותר של פורבס 2022 לפני כריסטיאנו רונאלדו במקום השלישי. מי עוד נכנסו לטבלה היוקרתית?
כפיר אדר | 
מסי ניימאר ורונאלדו (צילום ויקיפדיה, freepik)
שלושה מארבעת הספורטאים בעלי השכר הגבוה ביותר בעולם בשנה האחרונה היו שחקני כדורגל, לפי רשימת פורבס לשנת 2022. ליונל מסי עמד בראש הרשימה שפורסמה עם הכנסה מדווחת של 130 מיליון דולר, בעוד כריסטיאנו רונאלדו במקום השלישי עם 115 מיליון דולר, לפני ניימאר עם 95 מיליון דולר.
כמעט 58% מההכנסות של מסי בין מאי 2021 למאי 2022 סווגו כ"בשטח" על ידי פורבס, כלומר הם הגיעו מ"כספי פרסים, משכורות ובונוסים". שאר ה-55 מיליון דולר מההכנסה המשוערת של מסי היו תוצאה של הסכמי רישוי ועסקאות חסות עם אדידס, באדווייזר ופפסי. מסי עבר מברצלונה לפאריס סן ז'רמן באוגוסט.
 
מי שנכנס למקום השני בטבלה הוא לברון ג'יימס, כוכב לוס אנג'לס לייקרס והפנים של ה-NBA בשני העשורים האחרונים, שהכניס 121.2 מיליון דולר, ש-80 מיליון דולר מהם הגיעו מחסויות והסכמי שיווק.
רונאלדו הצטרף למנצ'סטר יונייטד מיובנטוס באותו חודש. לפי פורבס, רונאלדו - שיש לו יותר עוקבים באינסטגרם מכל אדם אחר בעולם - גם הרוויח 55 מיליון דולר בהכנסה "מחוץ למגרש" בשנה האחרונה. רונאלדו קידם מותגים כולל נייקי, הרבלייף ושמפו קליר.
ניימאר היה שחקן הכדורגל הנוסף היחיד ברשימת 10 המובילים של פורבס של הספורטאים בעלי השכר הגבוה בעולם, אשר כללה גם ארבעה כדורסלנים, אגדת טניס אחת, אייקון NFL ואלוף אגרוף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה