עסקי ספורט

לליאו מסי יש ספונסר חדש, זה הרווח שתגרוף פ.ס.ז'

הספונסר החדש של פאריס סן ז'רמן היא הפלטפורמה המקוונת GOAT, כאשר שם החברה יופיע על שרוול החולצות של הקבוצה הצרפתית בתמורה ל-50 מיליון יורו
מערכת ice | 
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי, pixabay)
פאריס סן ז'רמן הצרפתית, בה משחקים כוכבי העל ליאו מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה, אומנם לא תזכה השנה בליגת האלופות לאחר ההדחה המאכזבת כבר בשמינית הגמר, אך מתהדרת כעת בספונסר חדש.
הקבוצה הודיעה לאחרונה כאמור על הספונסר שיופיע על שרוול החולצה שלה החל מהעונה הבאה למשך שלוש השנים הבאות – חברת GOAT. מדובר בפלטפורמה מקוונת גלובלית של LifeStyle, שיתוף פעולה פורה במיוחד שצפוי להכניס לקופת המועדון הצרפתי כ-50 מיליון יורו.
 
בנוסף לכך, שם החברה יופיע גם על חולצות האימון והחימום של סן ז'רמן החל מ-1 ביולי השנה. פרט פיקנטי הוא שלאו מסי כונה לאורך הקריירה GOAT, שכן תרגום של ראשי תיבות יוצר את הביטוי 'הגדול בכל הזמנים'. כפועל יוצא, מעניין מאוד יהיה לראות את הכוכב הארגנטיני משחק עם הביטוי המוכר לו היטב על מדי המשחק.
אשר ל-GOAT, הרי מאז הקמתה בשנת 2015, החברה הפכה לאחת האמינות בעולם בכל הנוגע לתחום השיווק. סיבות לכך לא חסרות: החברה מציעה מגוון רחב של בגדים ומותגים עכשוויים, והיא סיפקה מוצרים ליותר מ-40 מיליון אנשים מ-170 מדינות.
 
באופן תמוה משהו, החלוץ קיליאן אמבפה לא הופיע בתמונה שפרסמה פ.ס.ז’, כאשר ייתכן ומדובר ברמז מטרים לכך שלא ימשיך במועדון בעונה הבאה. יחד עם זאת, ידוע כי השחקן מתעקש לשמור על זכויותיו ושימוש בשמו רק לאחר אישור מפורש, ובקבוצה כיבדו את בקשתו. מאידך ב-’RMC’ טענו שהצרפתי לא מופיע משום שהוא מעוניין לעזוב. כידוע, ריאל מדריד מעוניינת מאוד בשירותיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה