עסקי ספורט

מסי בג'וב חדש - זה הסכום האסטרונומי שירוויח

החלוץ האגדי חתם על הסכם שבמסגרתו ייכנס לתחום הקריפטו - אבל את התשלום הוא יקבל דווקא בדולרים
מערכת ice |  1
ליונל מסי (צילום אינסטגרם/ ליונל מסי)
ליונל מסי, מי שנחשב בעיני רבים לשחקן הכדורגל הגדול (נכון, כתבנו גדול על מסי, שהוא בקושי מטר שבעים. חה חה) בכל הזמנים, כנראה לא מצליח לגמור את החודש עם משכורת של 25 מיליון יורו בשנה שהוא מקבל מפאריס סן ז'רמן, שאליה עבר לפני כ-8 חודשים (ועוד מי יודע כמה מיליוני פזוס בנבחרת ארגנטינה). לפי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס, החלוץ האגדי חתם על הסכם שיהפוך אותו לפרזנטור של Socios.com למשך שלוש שנים תמורת סכום של 20 מיליון דולר.
ההסכם הוא אינטרס של מסי לא פחות משהוא אינטרס של החברה: האחרונה מנפיקה מטבעות קריפטו עבור קבוצות וארגוני ספורט שמאפשרים לאוהדים להשקיע בקבוצות ועל הדרך לקבל כוח השפעה בהחלטות שלהן, והראשון מרוויח חלק ממשכורת העתק שלו מהמסחר במטבע האוהדים שהחברה יצרה עבור PSG.
 
לפי הדיווח, מסי יככב במסע פרסום לפלטפורמה לקראת המונדיאל שייערך בסוף השנה בקטאר, ויכונה "שגריר" של החברה. את התשלום על העסקה איתה הוא יקבל דווקא בכסף אמתי, כאמור, ולא במטבעות וירטואליים.
"אוהדים ראויים להכרה על תמיכתם", אמר מסי. "הם ראויים להזדמנויות להשפיע על הקבוצות שהם אוהבים. Socios קיים כדי להרחיב את חוויית האוהדים, כדי לאפשר להם 'להיות יותר'. אני גאה להצטרף למשימתה Socios ליצור עתיד מחובר ומתגמל יותר עבור אוהדים ברחבי העולם".
Socios כבר הספיקה להנפיק עד היום מטבעות ליותר מ-120 מועדונים וארגונים, מתוכם עשרות בתחום הכדורגל, כמו ליגת האלופות, PSG, ברצלונה, יובנטוס, מנצ'סטר סיטי, אתלטיקו מדריד וארסנל, לצד קבוצות כדורסל, הוקי קרח ואפילו גיימינג מקצועי.
מסי אינו כוכב הספורט הראשון שמצטרף לאחרונה כפרזנטור של חברות קריפטו: בשנה שעברה חתם כוכב ה-NFL טום בריידי על חוזה שהפך אותו לפרזנטור של בורסת הקריפטו FTX, ובינואר הודיע אגדת ה-NBA לברון ג'יימס על חוזה לייצוג של Crypto.com, שכבר זכתה בשנה שעברה לפרסומת בינלאומית בכיכובו של מאט דיימון, ששודרה גם בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה בן זיני?
    רונלד 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא זה רונלד
    סגור