עסקי ספורט

מסי, רונאלדו או אמבפה: מי מרוויח הכי הרבה לחודש?

עיתון בצרפת חושף היום: פריז סן ז'רמן משלמת שלוש מתוך חמש המשכורות הכי גבוהות בעולם הכדורגל. מי השחקן שמשתכר הכי גבוה לחודש? 
מערכת ice | 
מסי ניימאר ורונאלדו (צילום ויקיפדיה, freepik)
פריס סן ז'רמן שילמה סכומי עתק כדי להרכיב את קבוצת החלומות שמרכיבה את חוד ההתקפה של מסי-אמבפה-ניימר. היום (שלישי) חושף העיתון הצרפתי ל'אקיפ (L'Equipe) את המשכורות של שלושת הכוכבים, וגם של שאר כוכבי עולם הכדורגל כמו כריסטיאנו רונאלדו, רוברט לבנדובסקי וקווין דה-בריינה.
לפי הדיווח שהוציא ל'אקיפ, החוזה של ליונל מסי בפ.ס.ז' שווה כמעט 25 מיליון יורו נטו בשנה. העסקה שלו כוללת גם בונוס נאמנות של 15 מיליון יורו. הדיווח מוסיף שהארגנטינאי מרוויח כמיליון יורו ממשכורתו באסימוני אוהדים של PSG, שהוא מטבע הקריפטו של המועדון. לידו על המגרש, ניימאר מרוויח משכורת עתק של 30 מיליון אירו בשנה, וקיליאן אמבפה, שככל הנראה יעבור לריאל מדריד, מרוויח 20.7 מיליון יורו בשנה בפ.ס.ז'. עם משכורות עתק כאלה, פריז סן ז'רמן מעניקה 3 מתוך 5 המשכורות הגבוהות ביותר בעולם הכדורגל.
בהכנסה חודשית, מדווח הל'אקיפ, ניימאר הוא השחקן בעל המשכורת הגבוהה בעולם, עם 4 מיליון יורו, אחריו מסי עם 3.3 מיליון, ואחריו בכיר המרוויחים בפרמייר ליג, כריסטיאנו רונאלדו, שמרוויח 2.6 מיליון יורו בחודש. במקום הרביעי אמבפה עם 2.2 מיליון, ואחריו חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, וקשר מנצ'סטר סיטי קווין דה-בריינה, שמרוויחים 2 מיליון יורו בחודש כל אחד.
 
רשימת המשכורות החודשיות המלאה שחשף הל'אקיפ:
ליגה צרפתית
ניימאר (4 מיליון אירו), ליונל מסי (3.3 מיליון אירו), קיליאן אמבפה (2.2 מיליון אירו), מרקיניוס ווראטי (1.2 מיליון אירו), אשרף חכימי (1.1 מליון אירו)
ליגה אנגלית
כריסטיאנו רונאלדו (2.6 מיליון אירו), קווין דה בריינה (2 מיליון אירו), דויד דה חאה (1.9 מיליון אירו), ג’יידון סאנצ’ו (1.8 מיליון אירו), רפאל וראן (1.6 מיליון אירו)
ליגה גרמנית
רוברט לבנדובסקי (שני מיליון אירו), מנואל נוייר (1.7 מיליון), תומאס מולר וג’ושוע קימיך (1.6 מיליון), לוקאס הרננדס ולירוי סאנה (1.4 מיליון)
ליגה איטלקית
פאולו דיבאלה (1.13 מיליון אירו) דושאן ולאחוביץ, וויצ'ך שצ’נסני ולאונרדו בונוצ’י (מיליון אירו)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה