עסקי ספורט

מענק ענק: זה הסכום שדורשת אמו של אמבפה מריאל

כוכב העל של פאריס סן ז'רמן צפוי לעזוב אותה בקיץ כשחקן חופשי בחינם לריאל מדריד לאחר שיסיים את חוזהו, אך בספרד מדווחים שאמו דורשת מענק חתימה שעומד על לא פחות מ-150 מיליון אירו - אותו סכום שהציעה לו הקבוצה הצרפתית על מנת להאריך את חוזהו במועדון. יטרפד את העסקה?
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום צילום מסך אינסטגרם)
בקיץ האחרון, פאריס סן ז'רמן הייתה יכולה למכור את קיליאן אמבפה ב-200 מיליון אירו לריאל מדריד, אך ויתרה על כך. הקבוצה הצרפתית העדיפה שלא לשחרר את כוכב העל שלה, שנחוש לעבור לקבוצה מבירת ספרד, שצפויה לקבל אותו בקיץ הקרוב בחינם כשיסיים את חוזהו בעיר האורות. אך אם תשאלו את אמו של אמבפה, פייזה למארי, לא כל כך מהר. 
על פי דיווחים שמתפרסמים בספרד, פייזה לאמור, כאמור אמו של אמבפה, דורשת מענק מעבר לבנה בגובה של לא פחות מ-150 מיליון אירו. מדובר על סכום זהה לסכום אותו הציעה פאריס סן ז'רמן לחלוץ על מנת שיישאר במועדון, כשהוא כאמור מסיים את חוזהו בקיץ וצפוי לעבור בהעברה חופשית לריאל מדריד, אותה קבוצה שהדיחה אותו רק לפני כשבועיים מליגת האלופות. 
 
נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, ידוע כאדם קשוח מאוד במשא ומתן וממש לא כאחד שמתקפל בקלות, מה שלא צפוי לקרות גם הפעם. שני הצדדים לא מסתירים את רצונם להתאחד כשאמבפה כבר הצהיר בעבר כי רצה לעבור לריאל במעבר שלא יצא אל הפועל בסופו של דבר בקיץ האחרון, גם ריאל מדריד לא הסתירה את כוונותיה לצרף את השחקן, אבל במצב העניינים הזה ואם אמו של אמבפה אכן תתעקש על מענק החתימה, לא מן הנמנע שזו תיברר כדרישה שעלולה להפיל את אחת העסקאות הגדולות שנרקמו בכדורגל העולמי בשנים האחרונות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה