עסקי ספורט

ריאל מדריד בעסקת ענק: מי תשדרג לה את האצטדיון?

ריאל מדריד וסיסקו חתמו על הסכם שותפות אסטרטגית שתהפוך את האצטדיון שלהם לפורץ גבולות מבחינה טכנולוגית. אצטדיון סנטיאגו ברנבאו יציג את אחת הפריסות הגדולות בעולם של טכנולוגיית Wi-Fi 6
מערכת ice | 
ריאל מדריד וסיסקו (צילום יחצ)
קבוצת הכדורגל ריאל מדריד וחברת הענק הטכנולוגית סיסקו הכריזו על שותפות אסטרטגית, במסגרתה סיסקו תפרוס את רשת האצטדיון הגדולה ביותר של Wi-Fi 6 בסנטיאגו ברנבאו, שיהפוך לאחד מאתרי הספורט המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית בעולם.
סיסקו תצייד את האצטדיון בפריסה מקצה לקצה של הטכנולוגיה המובילה בתעשייה, המבוססת כולה על רשת סיסקו חכמה אחת. האצטדיון הרב-תכליתי בן 85,000 המושבים יכלול את החידושים ביותר ב-Wi-Fi 6 לקישוריות כדי לספק את חוויית המאוורר האולטימטיבית. יותר מ-1,200 נקודות גישה של Wi-Fi 6 באצטדיון סנטיאגו ברנבאו יספקו מהירויות גבוהות יותר עבור יישומי חוויה סוחפים יותר, כמו גם רוחב פס גדול יותר ואמינות גבוהה יותר מהתקן הקודם של Wi-Fi.
אצטדיונים המשתמשים בטכנולוגיית Wi-Fi 6 של סיסקו הוכיחו רמות חסרות תקדים של תעבורת נתונים וצריכת מאווררים, והגיעו בעקביות לרמות מעורבות שנראו רק בעבר באירועי הספורט הגדולים בעולם.
"הודות להסכם שיתוף פעולה זה עם סיסקו, המובילה בקישוריות וניהול תוכן, אצטדיון סנטיאגו ברנבאו החדש מבטיח כי הוא יכול להעביר נתונים, קול ווידאו לכל נקודה ובכך להבטיח את המגוון הרחב ביותר של שירותים ומחזה ללא תחרות בעולם הכדורגל", אמר אמיליו בוטרגניו, מנהל קשרי מוסד בריאל מדריד C.F.
 
סיסקו תקים מערכות של שילוט דיגיטלי, מרכזי נתונים ורשתות אבטחה, בכך ריאל מדריד תוכל לספק לאוהדים שלה חוויות חדשניות מתקדמות. בין היתר יותקנו יותר מ-1,000 מסכים המופעלים על ידי פתרון ה-IPTV מקצה לקצה של סיסקו - המשלב משלוח וידאו בחדות גבוהה עם שילוט דיגיטלי חדשני ביותר - יאפשרו למועדון להגדיל את ההכנסות, ההפעלה ומעורבות המעריצים ברחבי המתחם.
"ריאל מדריד היא אחד מיהלומי הכתר של הכדורגל", אמרה וונדי מארס, נשיאת סיסקו EMEAR. "אנו נרגשים להוסיף מועדון עם היסטוריה כה עשירה לפורטפוליו הגלובלי של שותפויות הספורט של סיסקו ומצפים לאחד את הכוח הקולקטיבי של שני המותגים הגלובליים שלנו כדי להניע עתיד מחובר ומכיל יותר לספורט זה."
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "סיסקו מובילה כיום חדשנות טכנולוגית בכל זירה, תחום וענף. הטכנולוגיה שלנו נמצאת בכל מקום ומחברת בין אנשים אירועים ועסקים בכל העולם. כיום אנו פורצים גבולות חדשים בעולם הספורט"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה