השוק

זו החברה הישראלית שהשיגה מסיסקו 70 מיליון דולר

Qwilt הישראלית, השיגה מחברת הטכנולוגיה העולמית סכום עתק לפי שווי של 800 מיליון דולר, כדי ליצור את תשתית ה-CDN  הגדולה בעולם. מדובר ככל הנראה בהשקעה הגדולה ביותר שביצעה סיסקו עד כה בחברה פרטית  
כפיר אדר | 
צוות קווילט (צילום ברצי גולדבלט)
חברת Qwilt מודיעה היום (רביעי), על גיוס של 70 מיליון דולר, לפי שווי של 800 מיליון דולר, בסבב גיוס חמישי בהובלת סיסקו ובהשתתפות משקיעיה הקיימים. מדובר בהשקעה הגדולה ביותר שביצעה סיסקו עד כה בחברה פרטית. ההשקעה תאפשר לחברה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיות שלה ולתמוך בצמיחתה הגלובלית. Qwilt עתידה לצרף לשורותיה כ-150 עובדים נוספים בשנה הקרובה.
פתרון תוכנה שפיתחה Qwilt להאצת קצב ורציפות שידורי וידאו בלייב וב-VOD, ומשולב במוצריה של סיסקו, כחלק משיתוף פעולה אסטרטגי, עליו הכריזו השתיים בשנה שעברה.  ההשקעה הנוכחית תאיץ את שיתוף הפעולה ותרחיב אותו.
על פי ההערכות, הטכנולוגיה של Qwilt המבוססת על  Open Caching לצד מודל עסקי שיתופי, עתידה להוות תחליף לטכנולוגיית ה-CDN המוכרת כיום ובכך לשנות את שוק הזרמת תכני הוידאו באינטרנט. פתרון התוכנה שפיתחה Qwilt שולב בשנה החולפת בשירותי הסטרימינג של דיסני פלוס וכן בתשתיות של בריטיש טלקום, TIM ברזיל, טלקום ארגנטינה וענקיות מדיה נוספות.
הטכנולוגיה שפיתחה Qwilt ושאושרה על ידי ה- Streaming Video Alliance, מאפשרת אופטימיזציה של תעבורת הנתונים ברשת כדי לאפשר שידור רציף ואיכותי יותר. כשהמערכת של Qwilt מזהה ביקוש רב לתכנים מסוימים, היא מפעילה שימוש בזיכרון מטמון ( Caching ) של התוכן במיקום סמוך לריכוז של הצרכנים וכך משפרת את הזרימה ואת חוויית הצפייה. התוכנה מנוהלת בענן ויכולה לפעול בכל נקודה בעולם על ידי הטמעה בתשתיות קיימות.
"ההשקעה הנוכחית מהוות נקודת ציון חשובה בשיתוף הפעולה הפורה בין Qwilt לסיסקו ובחזוננו המשותף: לאפשר לספקיות אחסון ב-Open Caching ברשתות שלהן ובכך לסייע להן למנף את מחשוב הקצה" אמר  אלון מאור, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Qwilt. "בשנה האחרונה Qwilt נמצאת בעיצומו של תהליך צמיחה מואץ, תוך גידול מתמיד של מחלקות המחקר והפיתוח, המוצר והשיווק על מנת ליצור את תשתית הזרמת הוידאו הגדולה בעולם".
"הרחבת שיתוף הפעולה שלנו עם Qwilt, תאיץ את הזרמת שידורי הוידאו של ספקיות מדיה ברחבי העולם ותיתן מענה לצורך קריטי של הלקוחות שלנו", אומר ג'ונתן דוידסון, סמנכ"ל תשתיות בכיר בסיסקו. "הזרמת תוכן היא השירות הראשון בחשיבותו שיש לייעל על מנת לייצר רווחים ממחשוב הקצה בעידן ה- 5G.  שיתוף הפעולה עם Qwilt, מהווה אבן דרך משמעותית ביכולת שלנו לשנות את כלכלת האינטרנט בעתיד הקרוב והרחוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה